::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 8, 2009

Rezeki kami

Alhamdulillah.... tahun ni memang rezeki aku kot..
Tu pun sebab aku ngandungkan Baby hehehe
Ekceli rezeki yang ingin aku perkatakan dan kongsi bersama adalah dimana aku mendapat Baby tapi sblom Baby lahir, aku dapat bertukar ke opis yang aku mohon..walaupun dah setahun aku mohon alhamdulillah akhirnye aku dapat jua...
Aku jugak dapat 'naik pangkat' malah aku lulus PTK aku setelah beberapa kali amik..
Syukran...syukran...
Baby memang bawak rejki untuk aku sekeluarga walhal dulu aku penah nyaris2 menidakkankan dia..MasyaAllah..camne la aku leh wat camtu sedangkan kehadiran dia pada tahun ni sebenarnya amat sesuai skali keadaannya...
Yelah, tahun depan Kakak dan Adik dah stat skolah.. kalo aku peknen time drang skolah tu, tak ke letih aku nak amik n anto Kakak...
So memang sesuai sangat Baby lahir pada tahun ni...
Hmmmm yang masalah bagi aku skang, sapela nak jaga drang ni bila aku stat keje..
Itu permasalahan aku skang..
Sesape tau tak ade orang sanggup kroje kat umah? huhuhuhu
Ima, ko tau tak? Lina, ko tau tak?
huwaaaaaaaaaaaaaaaaa tau la wehhhh
Aku takut nak bagi Baby kat nursery atau orang yang aku tak kenal jaga sebab umo baru kecik sesangat.. Kalo setara 6..7bulan aku brani gak tapi masih dalam kecuakan gak uhuks..
Ya Allah, bila la kes bibik ni nak dicairkan, sampai bila nak dibekukan ni!!!!!!


post signature

4 luvbites:

Farasela said...

Salam...Alhamdulillah...mmg rezeki kak...bagus camtu...akak nk cari bibik?x takut ke?sayer pon rasa nk cari bibik tp pk byk kali...hehehe...kalu psl jaga baby akak, mmg patut akak letak kat umah yg kiter kenal...nursery bahaya sikek...baby baru lgkan...

atty's said...

SEMOGA ENA & FAMILY MURAH REZEKI SELALU AMIN ..

miEz haNeM said...

salam kak ena:)

pe kabar kak??
alhamdulillah..rezeki allah untuk dikongsikan bersama:)


camne persiapan raya?

sI tEDI said...

rezeki dan rahmat!!