::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, September 25, 2009

SeLaMAt HarI RayA

Selamat Ari Rayour Ena ingin ucapkan buat sume kengkawan...
Ena jugak nak mengambil kesempatan ini menyusun 10 jari tangan, kalo tak cukup lagi 10 jari kaki memohon ampun dan maaf selama perkenalan kita..selama terjalinnya persahabatan antara kita, Ena ade wat salah dan silap yang bisa menyinggung perasaan kengkawan maupun menyakiti ati kengkawan antara sedar ataupun tidak, Ena betol2 mintak maaf bebanyak...
Halalkan jua pe yang telah diberi dan diterima dari pihak Ena kalo ase tidak berpuas ati..
Ena jugak mendoakan agar kengkawan sihat walafiat didalam menempuh ari yang bahagia iaitu ari raya ini ihiks..
Jangan lupa memblogging kembali ye..
Jaga diri kengkawan serta ahli2 keluarga kengkawan ye..
Ena sayangkan kengkawan sumer

Perghhhh skema tol ayat2 aku ...
Hanya e-card tu je aku sempat wat ihiks..


post signature

9 luvbites:

sI tEDI said...

selamat hari raya ena sekeluarga!!

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat hari raya kak ena & family......

Suki Cida said...

selamat hari raya buat ina dan ayen... kalau cida ada salah dan silap, harap di maafkan yer

Farasela said...

Selamat Hari Raya Kak...Maaf Zahir Batin...Maaf salah silap selama kiter berblogging...Mkn urk raya nie pantang2 gak ye...Maaf gak salah silap selama akak berurus niaga ngan sayer...halalkan segalanyer...Kirim Salam pd anak2 & Hubby!!! Salam Lebaran...Jemput dtg umah...( akak dlm pantang leh jln2 ke? hehehehe... )

mama double A said...

selamat raya kak, tahniah juga atas kehadiran org baru...
sowiii lame x dtg cni, sya lama x berblog ni sejak mabuk... ble dah elok malas lak nak buka hehehe
sya menghitung hari pulak ni... hope semua slamat...

Ms AiReEn MoHd said...

selamat ari raya ena sekeluarga juga tuk baby kecit yg chumel...weh babe yg gathering tu kat bdr sunway....sebelah pyramid...jom join jika mau nok...ko da abis pantang lum neh...

POSH76 said...

beb aku pun mintak maaf banyak2
selamat hari raya
yang lepas tu biar lah berlalu...hehe

joegrimjow said...

appt bestday kak
smoge bertambah2 la rezeki murahnya

Farazila said...

akk selamat hari raya....