::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, September 26, 2009

Meh join contest!!!!


Wokehhhhh....
Disebabkan aku dah abis pantang so aku nak aktif smula la walaupun memory card aku masih rosak dan masih tak berkesempatan nak p kedai henpon so aku wat la pe yang patut jek la ek..

Kali ni aku nak wat contest la..
Aku biasala, slalu wat contest 2 in 1.. malas nak buat satu2 ni ekeke...

Ok untuk CONTEST PERTAMA...
sape dapat capture 20000 seperti biasa sila print screen n emailkan ke
qaisya06@yahoo.com ye kengkawan...
bagi yg tak faham tu... anda dikehendaki memprint screen nombor di PENGUNJUNG SETIAKU tu bile no dah bergerak ke 020000 dan emailkan ke saya..
Sekian tima kasih ihiks..

Dan utk CONTEST KEDUA...
sesape yang cantekkkkk menarik debommmm wat HEADER untuk aku menggunakan gambar2 yang aku sediakan ni pastinye ade pezen yang hebat menantinye...

Tarikh tutup diperlukan ke ek...
Hmmmm aku bagi masa sebulan..ok tak?
Berusaha ye kengkawan ihiks...

Gambar2 yang aku nak kowang isi dalam header aku tu :-

atau

disebabkan wat masa ni hanya ade gambo mereka bertiga ni camni jek so guna yang ni jela..gpun chumel gak kan...

dan disebabkan gambo2 Ibu dan Abahnye banyak so salah satu tu kowang leh pilih la.. jangan r plak tiga2 gambo ni kowang letak, naya kitaorang almaklumla muka kitaorang bukan chumel ngat huhuhuhu

Hmmmm baru pasan, tiga2 gambo ade PEACE ahaks....

=> Pastikan dalam header tu tertulis nama
~ENA QALINSYA~

dan per yang kowang nak tambahkan dari segi gambar ataupun kata2, dipersilakan...
dan sila emailkan jua header yang anda buat ke
qaisya06@yahoo.com

Ok itu jek...
Slamat berjuang ye kengkawan....


post signature

13 luvbites:

myQza said...

walawehhh.. kontes... nanti aku tgk aku nak juin yg mana 1.. ekkkekekee

fieza said...

Salam....untuk contest yang pertama tu tak faham ler...boleh emailkan tak agak2 agaknyer... fiezaril@yahoo.com

zai kulim said...

NAK JOIN GAKKKKKKKKKKKKK...........

Farazila said...

hihihi...
nk join lerrrr.....


haah kak ena...3 pic akk..akk buat peace yea...hihhihi

Neeza.Areef said...

amboi..pakkal je aku x reti wat header..hehe...

achee_b165 said...

yuhhuu..
akak klu nak oder trio-novel tu boleh gak oder melalui web.. akak buka je: www.alaf21.com.my

klu akak nak oder dr p'na pun leh gak... just bg tajuk novel + onkongkosnya.. nnti sy poskan..

~p'na mama oja~

achee_b165 said...

haa.. contest header tu bole la sy cuba nasib...size header tu brapa ek??

tp skrg cam bz jer.. tp bole kot sebulan lg..ermmm??

klu leh nak tau la gak pe adiahnya? hehe...

~p'na mama oja~

said...

halamak kak...
kebizian membatas kan pergerakkan daku utk masuk peraduan nih


=(

achee_b165 said...

akak bg sy tajuk novel tuh...
nnti sy suruh hubby check harga + posting.. nnti sy tlg pos kan kat akak...

email sy pun bole...

sapinama at proton dot com

~p'na mama oja~

Farasela said...

contest capture no tu sy akan try...cam dulu...hehehe..nk menang lg le nie...hehehe...yg contest no 2 tu tgk keadaan le kak...nk design tu no hal tp cam bz sbb nk akhir thn ktkan...

achee_b165 said...

akak,

novel punya harga tu sy dah email kat akak..

td sy call akak x angkat..

CS @ Mama AA's said...

mmm lama sya x kecni... sowila ye kak ina... virus pembawa bdk malas berblog hahaha
byk tul contest ni huhu...
jemput bday auni sbtu ni , add nye di blog sya...

zai kulim said...

camno nak capture no 20000 counter hang ler..