::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, September 9, 2009

Nasi Goreng Cina Daging

Kowang penah dengar tak nama resepi di atas?
Ekceli aku nak wat Nasi Goreng Cina tapi tetiba ase nak isi daging hancur so taruk je la...
Jadi la Nasi Goreng Cina Daging hmmmmmm skali baca cam Org Cina goreng daging plak kan ihiks...
Simple je aku masak sebab tak larat n virus2 malas dah mai ekekeke


post signature

3 luvbites:

sI tEDI said...

eeekkeekke.. kelakar lah nama nasi ni ko bg... ekekekke

masviona said...

syedapnya nmpk nasik goreng nih

hehehe saya pun kengkadang mcm ahkak gak suke jer tetambah resepi ikut citarasa anak tekak sndrik...hiksss...janji sodap...hiksss

De' Sal said...

Ena, sedap nampak nasi goreng tu,terliur arr....

Jangan buat keje sangat dalam pantang ni dik......manjakan diri tu,kalau sakit kita jugak yang susah kan.....dan satu lagi makan pun kena pantang jugak,akak nasihat jew....