::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, September 2, 2009

Penceroboh yang dibenci


HUH!!!! cukup menyakitkan ati!!!!
Umah aku ni dah macam zoo dah..macam2 binatang ade...
babi ade..kera ade..dan seangkatan dengannya la..
kalo tak kaco owang takpe, ni abis sume bekas2 kat luar umah tu dia bawak lari tepi pagar nak slongkar ade ape dalam bekas tu..ampeh tol!!!!!
lagi kita halau, lagi dia wat muka kera dia tu huh!!!!! sakit ati tollll!!!!
hubby aku dah wat repot dah tapi takde tindakan yang diambil..
Biasala drang ni.. bile dah komplen dalam paper or tv barula terhegeh2 nak wat..
Wat plak bila time mengundi, time tu ngadu je ape, sume leh baiki...whoopssssssssss.. terlebey sudah plak aku ni ekekeke...
camne la aku nak wat agar kera2 ni tak mai lagi umah aku ek..
skang dah brani dah sampai dalam umah pun dia masuk kalo pintu tak tutup..
Kat ampaian kain toksah kira la, tempat gayut dia jek.. mujur dia tak berak, kalo idak aku letak jek racun huh!!!


post signature

2 luvbites:

miEz haNeM said...

salam:)
ape khabar kak ena??

hurmm..penceroboh yang nyakitkan hati kan kak??
aisehh...

leadleedeea said...

lead takot kera...heeeeee gerun~! macam mana nak buat yek? kera2 ni gigit org tuh..tu yg takot tuhh..sabar yek kak..kiss pipi baby for lead..hehehehehe~!