::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, September 9, 2009

Kad Pertama

Ekceli kad ni sampai 3hb seari sebelom besday aku...
tapi arini baru aku sempat nak wat n3, sory ek...
Sapela yang kasi ek...

Tengok depan sampul surat di cop MELAKA pun aku dah target sape ni..
Sape punye kad ni, ngaku sendiri la ek :P
Siyes! nek segan plak sebab dia ni rajin bagi aku kad sedangkan aku tak penah bagi dia pape..
Tapi bukan aku takmo kasi tau cuma dia jek kodokuit bagi alamat huhuhu
Dia takut aku nak beraya kat umah mintak wit raya kot huhuhu

Cantek n cute dia nye kad..
Simple jek tapi btol2 wat aku truja huhuhu

Ooooo kad besday upanye.. aku ingat kad raya anyway diala orang pertama bagi aku kad..
Thanxxxxxxxxx
aku malas nak btau sape yang kasi, bek orang tu ngaku sendiri, kalo idak aku culik kucen ko ahaks..

Tiapkali kat kad dia, mesti promote negeri dia... aku nak promote gak la..
KUANTAN BANDAR PALMA..
erk! btol ke weh..aku hentam jek wakakaka

Thanx dear..makin syg aku kat ko hehehe

post signature


1 luvbites:

sI tEDI said...

baru sampai ke.. adehhh.. aku nak buat susprised 4hb.. berjanggut baru sampai.. ekekekeke