::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 10, 2009

Mahal giler

Banyak tak stok telo ayam aku? ekeke
Senang sket nak wat lauk ataupun kuih, takyahla beli sket2 kan..
Tapi mahal gile skang telo ni ek..
Dulu sengget leh dapat 7 biji..pastu 5biji tapi skang ni sengget cuma leh dapat 3biji jek, giler tol!!!
Mahal bebeno bontot ayam skang nak netaskan telo2 ni ek...
Ni kena beli ayam original lagi senang, idakla mahal nak beli telo kan..
Bile nak guna telo, tepuk jek montot ayam tu suh menetas, aci tak gitew? ahaks....

post signature

2 luvbites:

sI tEDI said...

bela je ayam.. ari2 tunggu kat montot dia kalau bertelur.. nanti kena curi nyesal lak. ekekekke

achee_b165 said...

mahai noo.. sy pun suka makan telor ayam.. klu wat msk kicap lg maks suka..huhuh

~p'na mama oja~