::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, September 6, 2009

Celebrate my besday...

Nie la kek yang hubby aku bagi...
Tahun ni dapat kek je..dan dapat baby gak untuk besday aku hehehe
ok la tu kan...

gambo aku yang terbaru..
Masih kembang seh aku kan huhuhu
Biler la nak kuncup ni walhal kroje makan biskut jek uhuks

Aikk... ni besday saper ni?
Besday Ibu ke atau besday Kakak dan Adik ni...
Ske tengok Kakak pakai baju tido tu hehehe

epi besday 2 u...
epi besday 2 u...
epi besday 2 Ibu...
epi besday 2 u...

puhhhhh.....
dah 31 dah umo aku huhuhu
meh sayang kiter potong kek sama2 ye...

memula suap ke Adik sebab Adik tak sabar2 dah...

Pastu suap kat Kakak plak..
Mujur Kakak abis poser arini, ikutkan dia nak monteng gak tapi bila aku kata Abah balik bawak kek, trus tak jadi berbuka..alhamdulillah...mujur baru...

alamak! kaburla plak gambar ni..
Baru nak tunjuk akan kemesraan suap menyuap ni...
Kakak kata 'Ibu dan Abah suap macam Ibu dan Abah kawen dulu2'
eh! tau dan ingat plak dia ek...
ekceli dia tengok dalam album gambar kitaorang...

ramai pesan dan btau aku takle makan kek huhu sadis oiiii
tapi biasala, aku tegaq, aku makan sket jek, takut nanti kempunan huhuhu ok tak alasan aku ni ahaks... mesti kowang kata 'ikut ko la ena, yang jahanamnye prot n diri ko' muahahaha

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jahanam dan ranap kek aku...
nape jadi camni?
sebabnye Adik nak makan krim je so terpaksala kaup belaka krim tu huhuhu


post signature


4 luvbites:

Lina said...

aku tgk kek tu cam kek kawin lar x mcm kek besday hehehe

sI tEDI said...

tiup jangan tak tiup ibu!!

ibu_umairah said...

ambooi kek..mcm kek wedding lak....pandai hubby akak beli

Farasela said...

akak mkn kek?mmg x leh mkn le...telor...hehehe...ala tp nk rasa gak, bedal je le...ye le...kek akak lawa...love lg...hubby yg romantik ye...best!