::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 10, 2009

Ok ke tak ni?

Seperti biasa ingin Chef Ena berkongsi pe yang Chef Ena masak arini ye tuan puan...
Kali ni Chef Ena cuba resepi yang menggunakan santan..
Utk makluman tuan puan, Chef Ena amat tak reti kalo masak guna santan, memang ade je yang tak kena... harap2 ok dan menjadi la masakan Chef Ena kali ni ek huhuhu

Nie dinamakan LAPIS ROTI BERDAGING...
leceh gak wat nye tapi rasanye leh tahan..wat plak terlebey garam muakakakaka
tapi ok bebs... inti cam karipap disalut ngan roti jek then bakar..senang banget..

Yang ni plak sayo goreng biasa jek...
disebabkan my hubby ske kacang panjang, so kalo wat sayo goreng kompom aku isi kacang panjang r...

huhuhuhu
ni la masakan aku yang tak ok..
AKu nak wat AYAM MASAK CILI API..
Memang berapi giler aku wat tapi kaler tak cantek...
rasa bagi aku ok dah tapi mak n hubby kata kurang masing..
Mayb sebab pedas sangat tu yang aku tak rasa masin manis tu ihiks..
ok tak aku nye alasan ahaks...

so pe lagi nak masak ek...
meh kasi resepi kat aku meh

post signature

1 luvbites:

FIESYAH said...

lapo lah plak...