::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, September 3, 2009

Masakan pertama

heppppp ni bukan masakan pertama aku sepanjang idop aku la..
tapi ni masakan pertama aku sejak aku peknen n banak ihiks..
dan ini gak masakan pertama aku (maksud aku pestaim wat nasi goreng muahahaha)..
bukanla tak pandai masak cuma aku reti masak lauk pauk jek, tapi kalo yang jenis camni, memang orang kata 'kacang je kan' tapi aku yang tak penah try ni so ase cam huhuhu susahnye.. camne nak wat ni..ahh hentam je la ekekekeke




so ni la hasilnye.......................
Nasi goreng yang diberi nama NASI GORENG BODO ekekeke
bukan sebab tukang goreng dia bodo tau..heppp blasah kang!!!
sebabnye dalam nasi goreng ni takde pape.. hanya ade telo dan ikan bilis jek
tak tau r sedap ke idak huhuhu
awal2 warning my hubby, kalo tak sedap jangan marah ihiks...
tapikan kowang, pas makan hubby bagi markah 7/10 muahahah okla tu kan...
tapi taktau r tu juz nak jaga ati bini atau pe, hanya dia jek yang tau

beserta AYAM GORENG yang 'idop terloncat2' dalam kuali..
phiewww...mujur tak cedera parah ahaks.. mengadesnyeeeeeeeee...

Sesambil tunggu berbuka poser, hubby tolong isi air batu dalam jag..

Adik plak sebok ngan menan dia.. almaklumla tak poser kan so tak la lorat nak makan itu ini kan...

PEACE
tu bukan bermaksud peace je tau.. tu bermaksud yang Kakak dah berjaya poser untuk kedua kali... alhamdulillah walaupun disaat2 akhir tadi dalam kul 5 lebih, dia leh termakan cekedis Adik tadi tapi dia kata tak sempat dia telan, dia trus buang bila ingat..
Ye atau tak, ntahla... tapi harap2 tak batalla poser dia
Mujur dia pun ske masakan Ibunye tadi..siap tambah 2x ko!!! ekekeke cantekla tu...

Sejak aku dok umah ni, aku cam ske plak jadi surirumah..
Ske wat keje2 umah..
Ske kemas umah..
Ske layan anak2 di umah walaupun sore cam singa ahaks...
'B, bila kita nak kaya ek.. leh owang dok umah jek' ahaks... aci gitew?

eh! cop! muka aku ngan Baby takde pun kan.. tak aci ni....
Nah! utk tatapan kowang kalo kowang nak tatap la.. kalo taknak tatap truskan memblogwalking ye ihiks...



post signature


3 luvbites:

neezareef said...

mmg npk bodo je n.goreng tu tp menyelerakan la klu aku yg pose..ko x pose tak la kot..kakakakka

sI tEDI said...

ekekekekeke... sebbaik ada hubby mithali. eekekekekek

Lina said...

sian nasi goreng tu ko bg nama nasi goreng bodo heheh...