::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 15, 2010

Aku bersemangat

Dek kerana sakit lutut aku tekadkan untuk menguruskan diri..
Diet pertama iaitu kurang makan terutama malam, aku dah laksanakan walaupun kekadang goyah terutama bila waktu coti ekekeke... banyak ngat godaan wehhhh takle tahan ahaks...
Ok .. diet kedua aku plak... cycling around taman perumahan aku
Memula memang memenatkan tapi lama2 ok jek cuma ase sakit sket bontot sebab almaklumla i punye lebar tapi seat tu kecekkk je kan huhuhuhu

Aku harap diet aku kali ni menjadi sebab dah tak tahan bebeno la ni..
Ngan lebihan lemaknye..
Baju dah tak padannye siap kena wat baju baru lagik huhuhu
Dan seperti slalu...

Penguat semangat aku tetap ade dimana2..
Thanx B, Kakak dan Adik yang sentiasa memberi sokongan dan kekuatan buat Ibu..
Moga kalian ade sentiasa diwaktu Ibu memerlukan kalian..


post signature

7 luvbites:

Emy Omar said...

Wish u all the best ena..selamat berjaya..insyallah

Farazila said...

good luckkkkk!!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

chayok lerr ena
aku pun dah berat nie....
niat nak kurus tu ada...tp semangat jer ntah kemana....hu hu hu

momguess said...

gud luck!!!

Diarihatiku1976 said...

chaiiiyokkk.. kena kuatkan semangat ya..

firahadifa said...

gutlak2.. i pon nak mendaetkan diri tapi tak jadi2..

Lina said...

chaiyok...chaiyok...pas tu join aku aerobik ek