::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, March 25, 2010

Dah pandai dia...

Alahaiii chumel jek kedua2nye pakai ken sembahyang...
Dak 2 orang ni dah pandai solat tapi setakat duduk, diri, rukuk n sujud jela..
Pastu waktu yang dia rajin solat adalah time Maghrib jek.. kelakooo
Paling kelako Adik r..
beria ni nek ke atas, masuk tandas n amik wuduk..
masa aku intai, aku nakpak dia amik wuduk basuh tangan n muka je..
pastu beria masuk bilik dia dan kunci..
Bila aku tanye nak wat pe, dia kata nak sembahyang r hahahahah
Amboiiii siap kunci pintu tu nak sembahyang..
Tak sampai seminit, dia kuar kata dah siap solat ekekek
Si Kakak plak dalam solat tu leh pandang kiri kanan n senyum2 lagi alahaaiiii..
Takpela anak2ku.. mula belajar dari awal nanti takla malas kan...

post signature

4 luvbites:

Nana said...

sejuk perut ibu mengandung

idah said...

wah rajin nya solat..
bagus la tu..kecik2 dah rajin...
=)

sI tEDI said...

Alhamdulillah

atty's said...

alhamdulillah..syahdu nengok anak2 dah pandai solat..