::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 5, 2010

Tetiba merindu

Hmmmmmmmmmmmmm
napela Adik benti skolah kan..
Kalo dia still skolah lagi kat masjid tu kan best..
Kekadang masa anto Kakak ke skolah masjid, nampak geng2 dia pakai baju dan tudung ni, kenit2 belaka.. siyess!!! windu sangat kat Adik masa tu..
Windu bila sblom masuk kelas Adik salam dan ciom pipi..
Windu masa skodeng Adik men 'ketapi'
Windu masa Adik bercerita itu ini
Windu jua melihat muka Adik yang malu2 bila kawan2nya tego
Windu sesangat!!!
Mudah2an tahun depan Adik tak buat pangai dah sebab Adik dah 6tahun..
Ikutkan dah lewat dah tu untuk Adik belajar berkawan tapi takpela, nak buat camne..
Tak sanggup aku kehilangan Adik...


post signature

1 luvbites:

Nida said...

Salam...

Nida pun rindu sangat nak tengok anak2 Nida pakai tudung, pakai baju kurung.. kesian anak2 kena ikut rentak gaya sini.. nasib baik kecik lagi