::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, March 13, 2010

Dah 7 bulan

hmm pejam celik pejam celik..
siap bleeding masa operate..sampai napas pun tersekat2
sekejap je Baby dah berusia 7 bulan...
Alhamdulillah.. cepat sunggu masa ni berlalu kan...
Sedia maklum Baby memang domokkk
Berat terakhir masa timbang, masa tu usia 6bulan dalam 8.5kg tapi skang bila aku dukung je takle lebih 5minit kalo idak kompem pinggang aku sakit..cukup berat tapi geram nak dukung jugak dia..
Baby lambat bebeno belaka mende..
Stakat ni MASIH lagi meniarap huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dahla meniarap je, nak pusingkan badan pun jarang sangat lepasnye...
Tapi dek kerana sian kat dia asik baring jek, tu pasai aku letak dalam walker..
Tu pun menetap kat situ jela, tak jalan mana2 melainkan dia menolak ke belakang
Tang gambar kat atas tu jangan tertipu..
Itupun aku sendal dengan bantal..tu pun susah nak tetap kedudukannye hehehe
Lambat sangat aku rasa Baby kali ni..
Adakah kerana dia berat tu yang dia lambat?
Anak kowang di usia 7bulan dah boleh buat ape ye?
huhuhuhu


post signature

6 luvbites:

idah said...

sekali pandang cam baby boy la kak...=)

DaiADellas said...

saya mungkin xbalik kawen kaksu nnt.. xde budgetla kak ena.. lgpun, nmpak cm kalo xde sy, majlis dia ttp vogue.. huhu

ibu emy efy eqy said...

masa memang cepat berlalu...
terutamanya kepada kita yang ada anak kecik ni.

Nida said...

Tengok baby ni teringin lak nak baby..

p/s: cik abang tengah sibuk study.. tunggu dia lega baru boleh tambah sorang lagi..hehe

Ena Qalinsya said...

idah
idah org yg ke 13 mengatakan sedemikian ihiks..

Dayah
lahaaii bunyi cam majuk jek.. org tu punyela cari tarikh time awk balik

ibu triple E
tula pasai...

nida
hahahah buat jgn tak buat..

Lina said...

takut2 kang terus dia duduk n bertatih nak berjalan mane tau