::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 26, 2010

Jalan2 Cari Kopok Lekor

Ari Ahad lepas tetiba lewat petang ajak my hubby n putri2 ku p Kemaman...
Tetiba ase nak jalan sebab dah lama tak jalan kat sana..
Alang2 tu trus cari kopokkan..

Dok pusing sana sini.. cuz tak tau kedai mana yang nak p akhirnye singgahla salah satu kedai tu...
aku dah lupa nama kedai tu ihiks

kat blakang aku ni drang tengah menggentel kopok..
Aku beli kopok lekor 20 batang (10 batang bagi jiran), siap beli sos cili dia sbotol..
pastu beli kopok bersira plak... beli banyak dapat r rega RM1.30 tapi kalo kat sini kopok tu dah rega RM1.50

wokehh!!! dah abis borong trusla balikkan..
Ingat nak singgah tepi pantai ke ape ke tapi cam dah lewat je so lenkali r
Gpun aku dah serik bawak anak2 aku tepi pantai..banyak ngat 'mende alah' yang mengikut sampai truk anak2 aku kena di suatu ketika dulu..
Tak sanggup nak hadapinye lagi huhuhu
Pasni nak wat plan jalan2 coci mata kat mana plak ek..


post signature


7 luvbites:

SyuQ said...

sedapnya kopok lekor. org kata kopok ganu ni lagi maveles

atty's said...

aku suka kopok tuh ..huhuhhuh

idah said...

banyak nooo beli nyer kak...sampai 10batang...berapa org makan tu??hehehe

NURUL said...

salam kenal

Nana said...

sedapnye kopok leko..peberet ni ritu g kuatan bli kt tg lumpur sedap gile pastu sos dia cap jasmeen pon sedap

Nida said...

Alorrrr...rindunya nak ke Kemaman cari keropok... dulu selalu juga beli kopok kat sana..

Lina said...

ena klu nak beli kopok lekor rebus yg best g kat kedai intan...mmg best