::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 3, 2010

Kakak berwajah baru

Kakak kini telah bertudung ke sekolah..
Mula2 dulu tak pakai tudung dan sekolah dia diwajibkan berambut pendek ataupun kalo rambut panjang kena sanggul..
Memula dulu aku ase okla sebab leh potong rambut Kakak pendek tapi bila lama kelamaan aku ase sian plak kat Kakak, takkan sampai bila2 rambut dia pendek cam laki..
Dah la dia tu bolat, bila pendek tu lagi nampak bolat so aku wat la tanye kat dia yangmana dia nak pakai tudung tak, alik2 dia kata 'OK'..
Alhamdulillah skang Kakak pakai r tudung...
Agak susah sket sebab pakai tudung 2 lapis tu kan..
Masa antar sekolah okla tapi bila balik skolah dah sponyek dah tudungnye
takpela Kakak, atleast Kakak dah pakai tudung skang ni kan..
Nampak makin cantekkkkkk


post signature

1 luvbites:

jalilah_jy said...

kiut miut la kakak long... nampak dewasa....