::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, March 2, 2010

The New Walker



Baby wif her new walker...
Ekceli walker2 kakak2 dia masih ade tapi sumenye ilang tempat duduk..
Nak beli tempat duduk baru cam tak sepadan plak so terpaksala beli wakler baru dan bertambah la lagi barang2 dalam stor tu..
Ermmmm bila Baby dah setahun nanti, aku ase nak jual jek katil Baby, tempat duduk Baby n banyak lagi la yang elok sesangat lagi...
Dari si Kakak sampai si Baby leh rasa..
Nanti kena bukak blog satu lagi la, blog untuk menjual plak hikhikhik

Sejak Baby di letakkan dalam walker, Kakak dan Adik sentiasa berebut nak tolak..
Sian plak tengok Baby dalam tu yang tergayut je kakinye hehehe..
Sampai gado2 kakak2nye nak tolak ke Baby..
Baby cam takde prasaan dok dalam walker, biasa je muka hahahaha


post signature

1 luvbites:

Nida said...

Salam Ena..

Nak jual? Nida nak beli ek..
Ntah bila dapat ku tambah lagi, cik abang asyik sibuk je..hehe