::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 15, 2010

Masih milikku...

Wahh cam gah jek bunyinye walhal lawan biasa jek antara daerah2..
Tapi bukan opis aku lawan opis len tapi campo belaka..
Tu pasai bila dapat hamper nanti , puas la berebut hehehe
Memula geng ngan orang len pastu bila sampai sana, rombak la plak...ampeh tol..
Kelam kabut skali, ni mesti pestaim wat tournament ni..
Takpela, janji nama aku tak dikeluarkan udah...

Ermmm tak brape ramai sangat yang join dalam 6 lane jek..
Takpela, bebaru lagi kan..
Kalo ramai2 kang aku plak serun kan hehehehe

gaya2 aku membaling...
memula ok je membongkok pastu game kedua dan ketiga dah takle sebab lutut dah sakit..
Aku takut nak paksa sebab nanti jadi cam aritu..terkehel gileee..
Nak nek tangga pun terkangkang2 huhuhuhu

dimana2 bole jek dak ni menulis...
mudah2an pasni Adik ade keinginan nak belajar.. AMIN

penyokong sejati dan penguat semangat ku...
Mesti bawak drang kalo idak kompem kalah hehehe

dak2 ni dah tak dok diam...
berlari sana sini tapi mujur gak aku dapat lane ujung skali so selesa la sket utk drang lepak n berlari2..
Cam tempat berpiknik plak tempat aku sefamily duduk, lupa plak nak snap..

Ok.... games pun dah abis...
Harus bergambar dulu untuk kenangan..
Kalah menang adat permainan yang pasti persahabatan kan trus terjalin...

hamper2 yang disediakan..
Hanya pemenang no1 hingga no3 jek..
lelaki - pompuan - kumpulan
sapelah pemenangnye tu ek..
aku asenye tak dapat kot sebab truk tol prestasi aku men...
hancusssssssssssss

dah lama aku ingin memiliki piala ni..
Bila aku tak masuk tournament, ade jek piala ni tapi bila aku masuk, takde plak..
bila la masanye untuk aku memilikinye ek..
Lina, ko suh K.Non wat adiah piala ni tapi suh dia wat sampai no.10 la..memang KOMPOM aku dapat hahahahaha

Tukang memberi hadiah dan mengumumkan sape pemenang...
ekceli yg baju ijo tu penyebok jek tapi dek sebab sebok dia la aku 'terselamat'

Alhamdulillah...
kemenangan itu masih milikku...
Walaupun pada mulanye berlaku satu kesilapan teknikal
(dak2 yang aku ajo leh dapat tempat ketiga dan kedua, punyela maluuu masa tu.. sebab aku corot dari drang tapi upa2nye tempat kedua tu drang silap nama)
nama sebenonye adalah nama aku
hoyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siyes! tak expact aku dapat sebab memang truk sangat aku men masa tu tapi alhamdulillah kemenangan itu masih milikku hehehehe
aku menang tempat kedua bagi kategori perempuan

Dan group aku jugak dapat tempat ketiga...
bagi kategori lelaki, geng dari group aku pun menang tempat ketiga
wahhhh 3 hamper kitaorang pulun...

Alhamdulillahhh
pasni wat lagi ye..
berbaloi pe yang dipraktis dan men walaupun keputusan tidak memberangsangkan


oh ya! tak lupa jugak sebenier ni wat sume pemain...

post signature


5 luvbites:

mama tisya said...

tahniah2..tk dpt no 1, dpt no 2 pn tkpe...janji menang pastu dpt hamper lg kn

idah said...

memang terrer r akak main..leh la idah belajar ni...hhehehehe

Anonymous said...

wah sure terer ni kan..
ni klw ada game bowling antara blogger ni sure menang lg nih hehe

Unknown said...

salanmz.. tahniah lepas nie lehlah lawan ngan group saya plak heheheh

Lina said...

tahniah la wei...sib baik anak murid x lwn sifu hehehe...eh nanti nak join yg kak non buat 29hb...berpasangan laki pompuan