::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 8, 2010

Semoga Berjaya, Kakak!

Alahaiiiii
Start arini Kakak peksa seminggu
Peksa untuk menentukan dia dok kelas mana..
Hanya untuk menentukan kelas mana pun, punyela banyak peksanye ngalahkan peksa tengah tahun..
Nak wat camne, tula kalo bersekolah di skolah 'kaster' (erk! btol ke aku eja ni ek)
Harap2 Kakak bole jawab dengan baik sebab Kakak ni slalu tergelincir..
Paling tergelincir bab kata nama khas..
kadang2 tengah2 ayat tu dia bantai urup beso..
pastu nama khas dia bantai urup kecik..
bab matematik plak dia slalu tak tengok btol2 simbol tambah ataupun tolak..
tu yang aku takut sangat tu
Dalam pada tu siap aku wat janji lagi ngan dia, kalo dia dapat kelas no.1, aku akan bagi ape yang dia mintakk..
harap2 dia mintak yang murah2 la, kalo dia mintak keta..mampus akuuu huhuhuhu

Kakak, Ibu dan Abah doakan akan kejayaan Kakak..
Buat btol2..baca elok2 ye sayang..
Aduhhh Ibu plak berdebar2.. ase nak ganti je Kakak amik peksa..
Selamat berjaya Kakak..


post signature

9 luvbites:

firahadifa said...

keke... nie 1st experience ke anak ambik exam.. ?

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....anak saya cik min pun peksa jugak ari nih....menentukan kelas mana dia nak masuk....

Farazila said...

dengan ade nye peksa..dpt tentukan dimana tahap kita...
ye lah...klu cikgu x buat mcm ni..cikgu x dpt tentukan tahap mana murid tu sbnrnye...

good luck untuk kakak yea...

Diarihatiku1976 said...

samalah kita.. harap-harap kaka dapat kelas terbaik..

Ayen said...

Bukan kaster gitu.Ginilaa ejaannye,'Kluster'....

POSH76 said...

good luck to ur daughter yer mesti bley nyer hehe

atty's said...

semoga kakak berjaya..
fir pun peksa minggu nie ..

Ena Qalinsya said...

firahadifa
aahla dik, anak sulung katakan

alimaz
oh ye ke? igtkan anak ena je yg lambat peksa..smoga berjaya wat cik min jugak

farazila
btol tu tp lambat sgt, dh bulan 3 dh huhuhu anyway thanx dik..

diarihatiku1976
thanx kak

ayen
erk! gtu ke? heheh nk wat camne, kita bukan keje kat skolah ahaks..

posh76
thanx posh

atty
fir peksa jugak ek.. smoga fir berjaya jugak...

idah said...

good luck kakak..all the best...