::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, August 10, 2009

Anting2 Abad Baru

Kowang pakai anting2 tak?
Mesti kowang banyak aksesori anting2 beraneka rupa kan tapi kompom anting2 abad baru ni kowang tak penah ade dan tengok lagik...
Jangan cakapla yang kowang ade yang paling latest pun sebab aku sanggup kerat jari kalo kowang dah jumpa n beli anting2 ni...
Nak tau camne rupanye...
jom kiter tengok
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Ha!ni belah kanan telinga..
Ade tak?
penah nampak tak?
Ade tak dalam koleksi kowang?

Nie plak belah kiri...
Nampak cantek sket kalo lain2 rupa..
Ade tak?
Btol tak aku cakap yang kowang tak penah tengok malah tak penah memilikinya pun...
btol kan..btol kan...

Hanya model aku ni jek yang ade anting2 abad baru ni taw....
Susah nak cari taw....

tapi senang memakainye, hanya perlu sangkut di ujung tinger jek ekekeke
amacam? cantek n cute tak model aku tu hehehe


post signature

3 luvbites:

sweetfiza said...

ku fikirkan mmg anting2 tadi ...
tp cam keychain hp je gayanya tu ...
mcm2 ler anak dara mu itew ...heheheh....

<< s| tED| >> said...

labuhlah tinge aku kalau aku pakai sejakkevik membawa ke besar ni hah.. ha ha ha..

Farasela said...

mcm kenal itu anting2....hehehe...mmg hp keychain pon cik sweetfiza...