::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, August 10, 2009

Abah yg teror!

Ceeeeeeeeee mesti kembang semangkuk kalo dia baca ni...
tapi memang pong... kalo nak harap aku yang buat, tahun bile siapnye taktau le hehehe


Abahnye dah mula minat wat mende2 ni sejak kakak dapat pezen masa besday Kakak dulu..
Nie pun dia nak beli koleksi keta berkaler2..ikutkan ajeekkk

Abah yang kusyuk membuatnye..
Ibu cuma pandai snap gambar Abah jek
mujur gak anak2 dia tak kaco

Ni la dia kalo blogger yang tegar..
Kiter tengah snap gambo dia, dia pun nak snap gak nak masuk dalam blog dia ekekeke

tadaaaaaaaa
Tak sampai 20minit dia berjaya siapkan...
Tak ke nama teror tu ekekeke
(puji2 melambung ni, takkan takde habuan kot B hehehe)

Hehehe skang kapal perang dah ade 'geng'..
Kat laut dah ade.. kat darat dah ade.. pasni nak cari kat udara plak
nampak senang tapi remeh wehh buat mende alah ni..
Tak ske aku!!! tp kalo ni hobi terbaru hubby aku, aku sokongkan jek sebab bukan mahal pun..tak sampai RM10 pun hehehe


post signature


1 luvbites:

neezareef said...

ni gak nye klu ade anak laki2 ko x merasa taruk bunga wat hiasan ena abis semer penuh ngn kapal selam kete kebal segala