::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, August 8, 2009

H1N1 punye pasai

Skang wabak H1N1 dah berleluasa dimana2 kan...
Aku kompomla serun gak sebab aku tengah sarat ngandung skang ni, nak masuk spital plak tu.. serun wehhhhh wat plak ade anak2 kecik kan...
Mujur la time Kakak dan Adik demam aritu dah abis..
tapi skang drang cam asik bersin2 jek so sebelom ianye merebak, Abahnye sarankan Adik pakai mask tu la
Tapi biasala Adik kan...
Over creatif...
kiter suh pakai tutup idong dan molot, dia bantai pakai cam skaf plak..
Lahaaaaaaaaaaaaaaiii anak dara ku sowang ni

Pastu dia wat sebok2 kemas atas meja...
Jangan terkejut wehhh
Beginila keadaannye kalo ade anak2 pompuan yang ske membaca...
Merata2 buku2 dia.. bape kali dah kemas tapi still akan jadi camtu smula

Dah letih berkemas yang tak nampak terusik pun, Adik membaringkan diri plak..
Mujurla orangnye kecik dan ringan.. kalo si Kakak, mau Ibu jerkah suh tron dah dari meja ihiks

Dah penat kemas n baring2, Adik amik pen dan buku dan mulala mencoret pe yang nak dicontengkannn...

Begitula Adik jika ketiadaan Kakaknye (p skolah).. ade jek mende yang dia ase nak buat n paling utamanye menyepahkan umah ish..ish..ish...tensennn sioootttttttt....
yang pasti 'skaf' H1N1 tetap dipakainye hehehe


post signature


2 luvbites:

<< s| tED| >> said...

eh adik ni.. buat skaf pulak! :P

sweetfiza said...

salah tmpt pakai dik ooii...
mcm2 gaya ...