::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, August 20, 2009

Special Entry

Siaran langsung posting dari rumah dalam keadaan yang masih berpantang ihiks..

Aduhaiiii...ekceli aku nak wat cam Era Pajirot yangmana tunjuk muka baby masa waktu Majlis Akikah tapi dek kerana bertalu2 permintaan yang nak tengok rupa anak dara aku yang ketiga so takmo hampakan harapan kowang malah takmo bagi air liur kowang meleleh so aku pun bagila kowang tatap wajah anak dara ku ini...

Inilah rupa putri ku yang ketiga...
Nama Putriku : Nur Fadzlin Nafisa
Tarikh Lahir : 13 Ogos 2009
Masa Lahir : 9.37 pagi
Berat : 2.95 kg

Moga kowang berpuas ati dan tatapila sehingga aku stat memblogging kembali ye hehehe

post signature


24 luvbites:

jalilah_jy said...

comelllll nyeeeeee montellllll alhamdulillah kedua2 insan tersayang ni telah melepasi saat getir...semoga kehadiran si cute miut ni akan bertambah bahagia hendaknya ayen dan ena ...aminnn

LoVEaQshA said...

..* akak dia sgt cumil la..cam muka jer..* geram nyer rs cam nk geget jer pp bam2 dia tue!!~

~FARAH~ said...

KIUT AMAT..BARU SEMINGGU YE...

SALAM KENAL DARI SAYA...
TUKAR LINK YE...
www.myangels-love.blogspot.com

Farasela said...

Comelnyer....geramnyer...putih yek...hai adik!!!!Adik ke?hehehe...Nanti kenal ngan auntie yek...pastu leh kwn ngan Naylie ye...Tahniah...& to Kak Ena, thanks again hadiah2 comel yg Fara dpt tu...

ikiqzana said...

ena.. taniah ye dpt baby girl..
comel sngt baby ena, rasa nk cium2 je..

bila la zana plak nk dpt baby...

AkMa said...

Comeinye...dah 3 princess ye ena..kenapa sizerss?

atty's said...

salam ena..miss u so much ..
comeynya anak dara ko na..nie buek den ..mcm nak berbaby nie..

selamat menyambut puasa na..

De' Sal said...

Tahniah Ena,dapat baby girl lagik...takpelah kan asal sihat dan sempurna pun dah syukur,jaga diri baik2,comel baby tu gerrrrrrraaammmm nak cubit,hiks.

<< s| tED| >> said...

budak tomei dah masuk blog!!!

ima shhs said...

ena..windu rr ke ngko...hehehe..

comeyy nyer dier ekk...;))

leadleedeea said...

congrats kak..heheheheheeee~!! comel nyeee baby girl...kiss pipi dia for lead k?

Suki Cida said...

so cute la.... 2.9 je tapi namapk nacam 3kg... tak pa asal baby sihat... pelok cium tuk baby... cute2... ku tak sabar lak rasanya.. heheh

achee_b165 said...

hi, akak...
lama x jelajah blog... sibuk arr..

wah dah bersalin akak... congrate!!

sangat tomei.. p'na pun suka nama Nafisa... teringat lagu xpdc, zaman muda2..rock uuu... hihih

~p-na mama oja~

sweetfiza said...

alhamdulillah dua2 dah selamat yerr...
comeynya baby mu ena...
pipinya sungguh gebuss gitu ...
giliran fiza plak bln depan ...
huhuhu.....

CikMin said...

alalalalala...chumeinyer puteri ena...ishhh...gewam...dah mcm baby besha dah...bambam betoi dia...seb bek jauh..klu dkt...harus la kena geget ni...hiks...alhamdulillah selamat sumenye dah ye...

MAMADANISH78 said...

alahaiiii....comelnya..
ooo..inilah dia rupa dia yg lama sangat dalam pewot mama dia tu..
nama pun sedap sangat...uuuhhuu..
tahniag ye ena...dan selamat bpantang!!!
wah tak dapat la sambut posa tahun ni ye....hikkhikhikk..

Lina said...

cehhh nak tiru eja pajirot konon heheh... hidung mmg sebijik hidung ko... bibir mmg xleh lari sama je dgn kakak2nya

HASNAH said...

Cute nyer Ena..Cam muka mak dier jek..comel..he..he..
Syukur, sumernyer slamat...windu kt wak tau..

Y@ZeD@ said...

alhamdulillah, selamat sudah akak bersalin!! tahniah taw.. cutenya bby girl..!! uishh, bila ler turn saya lak nehh..!! kak, leh la berbesan ngn k.lina kann?? hikhikkk

slmt berpantang dgn jayanye..!! masaklah nak ganti posa sebulan ekk??? hihii

Amna Faqiha said...

tahniah..di atas kelahiran anak yg ke 3, semoga menjadi anak yg solehah... selamat berpantang..jangan lupa qada puasa di bln syawal nanti...

Anie said...

dpt anak dara lagi yer.....
comeiii....kiut.....tahniah yer..

neezareef said...

mak aih ko sempat ngadap lp ya..

comel je bb ha tp pp montel

T.u.Y.a said...

salam kak eNa..
cumel nye itu baby girl..
nak geget pipi dia sket buleh x?
geramnyeeee!!!!

kak eNa..rest cecukup ye..
Tuya tau banyak n3 tertunda tu..
hehehheh..jangan lupa cecepat hapdet..

Emy Omar said...

Cute & chubbynye dia..Tahniah..selamat berpantang eh