::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, August 25, 2009

Bibik..tolonggggggggggggg

erk! ken baju sape la menimbun tu ek...
MasyaAllah truknye...
BIBIIIIIKKKKKKKKKKKK TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
sape2 yang ade bibik tu, leh tak aku pinjam dalam 2jam, suh dia lipat ken baju aku ni huhuhuhu
Adoyaiiiii truk tol la skang ni sjak takde bibik... ku akui huhuhu
harapkan hubby aku jela lipat...
tapi dia pun sibuk gak skang ni... banyak ngat keje umah dia perlu buat dari awal pagi hingga lewat malam.. nek kesian aku tengok tapi nak wat camne, pe yang aku leh tolong n buat, aku buat sendiri walaupun kekadang menahan sakit tapi pe yang berat2 tu memang terpaksa suh dia la..
Gilekan!!! pelbagai bakul ade dan pastinye sume penuh ngan ken baju huhuhu
truk keidopan skang ni tapi moga ade rahmat disebalik sume ini... AMIN


post signature

7 luvbites:

<< s| tED| >> said...

suruhlah cik abang lipat :P

Lina said...

utk sebulan dua ni je ko susah pas ni ok lar skit... eh aku x dpt nak bls sms ko sbb cdt xde... darah aku tggl skit2 je arap2 dptlah aku pose dlm ms terdekat ni... anak aku ari tu ada skit kunen tp skrg dah ok dah... jemurla anak ko pg2 pas 2 kazen krol ada bgtau ms anak dia kene kunen, dia blend sengkuang cina n bg minum airnya

Diarihatiku1976 said...

ciannya.. yelah.. org tgh berpantang kan.. takpe-takpe.. bawa bersabar ekk.. nanti dah habis pantang kasi clear itu barang... ahahaksss

ima shhs said...

weh ena, aku amik bibik 2 minggu sekali dtg umah aku...ok r gak... ko nak try ker...??

The Love of A Family is Life's Greatest Gift said...

dalam byk2 keje umah, lipat baju ler yang paling sy menyampah sekali....dalam famili kami 5 beranak..so, ader 5 bakul...bila baju yang dibasuh dah kering, sy agih2 ler baju masuk dalam bakul masing2...rasa macam QC kat kilang plak..hehehe

achee_b165 said...

sama la kiter.. kat umah pun dah menimbun...huhuh sib baik hubby tolong gak...

sabar ye kak hope, semua akan ok..

~p-na mama oja~

Farasela said...

banyaknyer...sian akak...suh cik abg tolong ye...