::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, August 7, 2009

Suprised sebenier


Balik jek hubby aku dari men futsal, dia bagi aku surat ni..
Terkejut gak aku, sape plak yang kasi ni sedangkan asenye dah takde sape2 dah nak kasi aku sebenier...
Tapi rakus bukak ekekekeke

Wahhh cantek n unicnye....
dari sapela ni ekkk

lahaaaaaaaaiii
dari
Adik Zura upanye
thanx ye sayangg..cute sesangat

Nice 2 knowing u too my dear...

Rejki..............Rejki.....................

p/s : Ngehngehngeh..untuk arini aku nak tepek sume n3 mengenai pezen...biar kowang jeles muahahaha.. takdela, ekceli kbetolan aku dapat pezen pada minggu yang sama, kang tepek lambat kang, ade yang trase kan (ceeeeeeeeeee takle blah tol alasannye tu ekekeke) so pasni ade satu lagi pezen tau aku nak tepek..tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


post signature


3 luvbites:

miela77 said...

Wah, berbunga hati bila balik umah ada parcel tuk kita kan?...makacih. Ur sebenier da dapat..comel muzik box tu..Amira nak, daku x bg..nak simpan kenangan tu...nanti k.iela wat entri..hari nie x sempat..

sweetfiza said...

mmg sungguh terasa sikt la kejelesannya tu ...
bnyknya dapat pezen....
huhuhu...

LoVEaQshA said...

Simpan elok2 taw sebenier tue..
Lau rindu zura just tgk jer picta kt kad cumil tue!!!~