::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, August 6, 2009

Lagi seminggu

Pejam celik pejam celik dah nak dekat kan...
Lagi seminggu aku nak meletop...
Perkembangan aku skang yang semakin mengembang...
Prot aku dah mula mengeras2..tapi idakla kerap.. sehari dalam 2...3kali camtu..
Last pergi ke klinik, sumer ok dan bila doc scan, dia kata baby aku kecik jek dalam 2.4kg...
Alaaaaaaaa tak merasa aku dapat baby montel ekeke berangan tu..cam la diri tu larat ahaks...
Nak jalan ke nak wat keje ke nak duduk ke nak tido ke CUKUP TIDAK MENYELESAKAN tapi nak wat camnekan, takle layan sangat nanti lagi truk... tu kroje asik kuar jenjalan jek ihiks...
paling yang tak tahan, panas mak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
dalam seari rasanye mandi dalam 10x kot...
dok bawah kipas paling kuat pun still panas...
Nak tido paling kiri pun sesak, paling kanan pun rimas..terlentang lagi la... aduhaiiiiii..

Eh! kowang, sape2 yang penah caesarean tu tolong aku leh....
Bagi aku cara2 nak berpantang bole..
Aku akui masa branak dua2 orang tu, aku tak pantang langsung, sebat ape ajek...
Tapi kali ni aku memang btol2 nak berpantang so kongsi2kanlah pengalaman kowang dengan aku cara2 nak berpantang dalam caesarean ek pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
takkan tu pun nak bagi sebenier gak kot :P

post signature

4 luvbites:

messyremo said...

hehe...

saya nk tolong akak,tapi takde ilmu ttg caesarean tu kak~~hehe

btw,tq sebinier tu kak..

<< s| tED| >> said...

harap semuanya ok ena!!

shida said...
This comment has been removed by the author.
wawa n nasz said...

a'a kan kk,lg sminggu due date kite.gdebar gk.bb pn stat keras2. sy kt skolah pon jaga2 gk ni,bdk2 ramai yg demam,xnk la tjangkit kt kite lak,huhu