::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, August 5, 2009

Dah stat coti

Hai kowanggg
Sori aku menyepi seketika..
Bukan sebab aku dah beranak maupun bz cuma takde mood nak berentry juz rajin baca n skodeng jek blog kowang..sory ye...
Ekceli aku dah stat coti dari ari Jumaat aritu...
Sebabnye hubby aku pun coti
Nape hubby aku coti?
Sebab skolah dia kena kuarantin H1N1
Sebab pe aku ikut skali bercoti sama ngan dia?
Ikut ske aku la, sebok r :P
hehehehehe

Ape yang aku buat dok kat umah selama bercoti?
Banyak gak la aku buat seperti cari mende2 yang tak dapat lagi tapi skang sume dah dapat...
Pastu pos pezen2 untuk kowang..
Pastu kemas bilik untuk anak2 dara aku tu..ehhh!!! bukan aku tapi hubby aku..
Aku tak tolong pape pun, tolong tengok pun tak ihiks... kijam tak?
Itu je le... dan skang aku tunggu masa aku nak meletop jela...

post signature

6 luvbites:

ima shhs said...

selamat bercuti...

selamat beranak...

hehehe...

~~ciklinn~~ said...

wahh udahh cotii ka... nanti kalau melatopp jgn lupa gtau aku tau...

sweetfiza said...

dah tak lama dah yer ena ...
daku plak yang semakin berdebar2...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

selamat bercoti2 kak..

hehehehe....

neezareef said...

la ena..kuarantin kerrr

abis ko lom dpt arr adiah tu ek

Farasela said...

best nyer cuti pjg...tp kekadng boring gak....hehehe...slamat bercuti...cuti2 malaysia...take care...