::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, August 1, 2009

Pelik tol

Tengok dua bradik ni makan... baik je kan....
Rambut Kakak terpaksa disanggulkan dek kerana rimas aku tengok dia bergurau senda ngan Adik dengan rambut mengerbangnye itew....
Adik pun diikat juga rambutnye..
Pe yang kita nak tengok skang ni ialah apela dak dua orang adik badik ni makan..
Meh kiter zoom lagi dekat meh...

Nampak tak?
Biskut tawar yang kecik tu di cicah dengan kuah kopok..
Ade jugak ke jenis camni...
Aduhaiiiii anak2 sape ni wehh kepelikan tol niiiiiiiiiiiiiiiiii


post signature

9 luvbites:

atty's said...

pandai duabadik nie makan ..pelbagaikan citarasa..

sweetfiza said...

selera tul dua beradik ni makan ...
semakin sihat kakak tu yer ...
hehehe...

<< s| tED| >> said...

ekekekke.. ibu dia yg bagi makan ni..

atie said...

Biskut cicah sos kepok....haih tak pernah cuba nih...hihi. Macam2 kan, biarkan aje asalkan anak2 nak makan pun sudah bagus ena

Farasela said...

biskut leh gak cicah ngan sos kopok ye?cam pelik le...x penah lak cuber...kakak & adik nie mesti mak dia ajar mkn camtu yek...hehehehe...

neezareef said...

xpe la janji diorg suke mkn ena...creative plak nengok si kakak n adik ni..

MAMADANISH78 said...

ha'ah la...mmg pelik pun..tak penah lagi mamaD try makan mcm ni..wakakaaa
tapi bagus la tukan...meka tak cerewet bab2 makan ni...bagus...
ena..hadiah mamaD dah sampai ker???

ninie said...

bagus makan tak memilih....ena, dah dapat dah sobenir tu...thanks

~~ciklinn~~ said...

ok ena asal dorang nak mkn.,... belasah jerk...

wei TQ hadeah dah sampaiii... TQ2... anak2 aku lah plgg suka dukklah dibuyikkan benda alah tu.. heheh