::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, August 5, 2009

Kleber gurll

Tengah aku kemas2 buku2 Kakak yang berlambak2 ni... aku terjumpa coretan Kakak..
Lahaiii... pe yang dia catitkan ni masa tu kitaorang tengah wat mende2 yang dia catitkan tu la...
Kelako plak aseee...
Pandai plak dia tulis Datuk dia dah meninggal..
Sedey plak ase..
Mujur Kakak sempat kenal ngan Aki dia... Adik tak sempat tapi masa tu Adik dalam kandungan aku berusia 3bulan...
Takpela, gambar2 Aki dia still ade.. so Kakak dan Adik tetap kenal Aki dia..


post signature

8 luvbites:

sweetfiza said...

wah...dah pandai tulis deri dah kakak tu yer ...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

ibu sedang makan anggur

hahahahha ibu ngidam eh?

hehhehe

neezareef said...

yg aku x tahan baca bibik dah blk kg.

kiranye semua kaum kerabat dia tulis smpai atuk dah meninggal pun..

~~ciklinn~~ said...

hahahah sgt2 cute okehh..tu mesti dia duk sorang duk mikir2...pehtu nampak lak mama tgh mkn anggur.. hahhahha

mama double A said...

bestnye tgk anak dah pandai menulis kan kak... eh! akak dah salin lum ni

Farasela said...

anak2 semakin ada peningkatan...bagus le...

ninie said...

wah sejuk perut ibu mengandungkan ya....

<< s| tED| >> said...

bibik mana balik kg tu??