::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 7, 2009

Kapal Perang

Nie pun salah satu pezen gak tapi aku taktau saper yang kasi...
Disebabkan anak2 dara aku masih kecik jadi bapaknye yang dah bosa semangat nak buat mende alah ni...
aku memula bukak kotak ni n baru nak step 1 pun dah mengalah, tak reti aku buat mende remeh camni gpun biasala.. orang yang jenis bersabar je ske wat mende2 gini heheheh

tekunkan hubby aku buat...
rela siapkan dulu kapak perang dia baru mandi tu..
kalo aku idak le.. dah la letih, bek tido atau rehat jek tapi dia btol2 excited...

opssssssssssssss
abaikan kegagahan body hubby aku tu ek hehehe...
memula bebudak tak layan akhirnye mengganggu ketenteraman Abahnye...
Abahnye apelagi marahla 'Kakak! Adik! Janganla kaco Abah!'
kowang nak tau pe yang Kakak jawab...
kowang kena baca dalam versi orang tua ek...
'EH! ni adiah saper ni? adiah ni untuk awak ke untuk Kakak ni?'
Abahnye dari tension jadi tergelak dan aku pun kompom la tergelak gak kan..
Padan muka!!! dah la amik pezen anak2 alik2 wat harta sendiri, dah terkena kan ekekeke

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
akhirnye Kapal Perang dah siappp...
gigihkan Abah siapkannye
kitaorang letaknye di atas TV.. Mujur la dak2 ni tak men kalo idak, jahanamlaaa


post signature


9 luvbites:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

gigih hubby ko ....
tu kalu ko masukkan dlm frame tu lagi cun tu...

said...

nak gak kapal perang....
hahhahhaa......
nak kaler pink...voleh?

attyfir said...

aku yg baca pun tergolak ha..na..adeh..

Yan said...

berapa lame nak siapkan tu...
dulu yan dgn hubby buat klcc ngan eiffel tower jekk

Fara_Adura said...

Hehehe..tomei aje kapal tuh eh.. da siap nampak cam senang aje buat kan.Tapi proses sebelom tuh orang xtau bukan main susah..hehe

Y@ZeD@ said...

hahaha.. xpasal2 abahnye kena sekolah ngn kakak.. tu ler sape suh amik adiah kakak!!

ima shhs said...

hubby aku pernah beli rr puzzle yg lebih kurang cam tuh... Dia pasang sensorg... Aku tolong gak.. Tolong tgk....kekeke..

Farasela said...

nampak unik kapal tu...cam model kapal btul...cantek yek....bagus hubby akak minat wat keje remeh2 nie...hehehe...layan brg2 halus...

Neeza.Areef said...

nie bapak dia yg nk main benonye