::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 31, 2009

Cempedak gorengggg

chempedak goyenggggggggggggg
cedap..cedap wehhhhhhhhh
Ni kes blogwalking punye pasai la ni....
Dah tingin makan chempedak goreng..
Mujurla yang ni bessstttttttttttttt..
Dah la beso, merah plak tu nyumnyumnyum...

post signature

8 luvbites:

nenekrock said...

akak ena ni buat saya leleh la

atie said...

Adeh ena, dap err goreng cempedak tuuuu....teringin dah nih!!!!hurm

messyremo said...

waa..sgt sedap kak..

dah lame tak mkn nih~~

ibu_umairah said...

wah...sedap itu cempedak goreng!!!!!yummyyyyy

mama double A said...

hehe sya bru makan cempedak,

ade ustazah kat skolah bg, pagi ni goreng....

sweetfiza said...

smlm baru pas mkn gak ..
tp setakat ni x dpt lg yang bessttt la ...
semuanya isi nipis2 je ...

Farasela said...

minggu nie pon kat umah asyik mkn cempedak grg je...sodap!musim cempedak ktkan...

MAMADANISH78 said...

mmg peberet mamaD ngn danish ni...danish mula2 taknak tau...bila mamaD selit sikit kat mulut dia...terus semua dia nak makan..wakakaaa
sodapnya...terliuq dah ni...