::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, March 31, 2009

ade gak manusia camni ek

pembaca blog anda:
tua2 pon ambik gambar sendiri.
syok sendiri betul.
perasan lawa.
HAHA
ermmmm...
kowang pasan tak dekat kotak chat aku ade org komen aku camni...
memula baca memang rasa nak marah tapi bila dok ulang kali baca, ase nak ketawa plak...
mana taknye, dia pertikaikan aku ni amik gambo sdiri...
aku syok sdiri n pasan lawo..
adehla... giler tol!!!
takkanla henpon aku, aku nak amik gambo org len, kompemla aku amik gambo aku... lg pekdah!!
pastu blog aku kan, takkanla aku nak tepek sebarangan muka owang len, lebih pekdah aku letak muka aku dan family aku yang tersayang kan...
lawo ke idak, itu atas suami aku la yang nilaikan sendiri...
atas pandangan org, aku tak penah amik port sebab selama idop aku ni, aku tak penah mengaku ygmana aku lawo dan tantek..
malah aku slalu peringatkan diri aku yangmana aku ni hodoh dan serba kekurangan..
sesape yang kawan ngan aku jek leh nilai aku lawo dr segi rupa ataupun sikap aku... selebihnya aku tak penah mengharap langsung pujian2 dr org..
so untuk org tu yang mayb saje ngenakan aku.. atau permainkan aku atau takde keje nak ngata org.. satu jek pesanan aku buat dirimu itew..
'EH! ADER AKU KISAHHHH??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
ekekekekekeke


10 luvbites:

m@m@yAyA said...

Ala kak ena..peduli kn apa owg kata..dia jelesla tue..hehe

Ciklinn said...

lah en ako pedulikkn alah apa budak tu ckp.... gilerr dier tu...

blog kita camera kita..so sesuka hati mak nenek kitalah kan nak tepek gambor.... aku pun pernah kena gak....

Anie said...

sapa yg komplen gitu tu?

suka lah nak ambik gambar sendiri..
apa hal lak dia peduli..

Ayen Giggs said...

Buat 'pembace blog anda': Lantok orglaa blog org,yg awk sakit ati sgt tu pasal.Klu rase sakit mate nengok pasni jgn nengok,org x suruh pun awk nengok.

Neeza.Areef said...

hek ele..aku pn nk terhangin gak
suke2 je kondem org gitu...
tp kan..aku penah la dpt komen gini..tp aku ignore jek..

vodoh la dia x penah amek gambo sndiri

attyfir said...

wakakakkaka..aku pun nak gelak gulin2.sampai peyut aku gegar ena ooi.
bak kata ko dah hp ko.mesti le amik gambo ko..takn le gambo org len..
dah blog ko..ltk le muka ko.takan le ko nk ltk byk2 muka org..len..sapa le umat sengal itu...budus..

Unknown said...

loveaqsha
cam akk kata, 'ader akak kisah?' ekekeke

ciklinn
btol tu linn, bodos nye budak!!

anie
ntahla anie, kalo ena tau, mau ena debik jek dia tu!

ayen
btol tu aok, koi geram jugok ni ekekeke

neeza
aku ase dia dengki sebab aku tak amik gambo dia kot ekekeke

atty
aku ase dia terkilan sbb aku tak tepek gambo dia kot ihiks

TuYa said...

biarkan la makhluk tuhan itu berbuat sesuka hatinya..selagi dia buleh mengata,dia akan mengata kak..
bukan kita sakitkan dia..yg dia bz2 nak nengok tu apekehal..hahahhaahha..
x sporting tol..

CuTeMiUt78 said...

jgn dilayan.. saja dengki la tu na.. lantak ler kan.. blog kita.. skeee aarr nak letak gambo apa pun..

Farasela said...

baru sayer terbaca n3 nie...truk btul org yg komen tu!hangin sayer tau!kalu sayer, sayer carik!tp kak, peduli le apa org nk kt...