::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 2, 2009

huhuhu serunn

Muka aku yang kebosanan dok di spital tambah lagi mengantuk dan keletihan huhuhuhu

Sian laki aku kan...
Muka takut dan sedey tu..
Ayah dia baru kuar petang semalam, alik2 anak dia plak masuk malam tu huhuhu

Kowang nak tau.... laki aku paling takut cocok mende alah ni... alik2 merasa gak dia..
selama ni dia eksen kat aku dan skang haaa baru dia tau serun tak serun nye...

Tika ini laki aku nak kena operation...
Aku punyela nak bagi semangat kat dia alik2 dia wat dek..
Bukan wat dek pe, dia sebok baca ayat2 pe ntah sebab dia betol2 takut dengan operation ni..
Memang melucukan bile teringat kembali rupa dia waktu tu..
Terkumat kamit baca surah sampai tekanan darah pun tak menentu n siap kena tego dek nurse lagi agar jangan takut hahahahaha

Ni selepas operation...
Sedey gak masa ni sebab dia sedar dalam tak..
Dia bercakap tapi masih tak mampu membuka mata..
Kalo mak aku pasti menangis tapi mak dan adik badiknye siap sakat sakan lagi ish..ish..ish..

Alhamdulillah.. laki aku dah sembuh dan aku pun dah mula keje setelah seminggu coti jaga dia..
Erk! aku ase dia yang jaga aku sebab aku pun jatuh sakit ekekeekek
Moga laki aku pasni jauh dari sakit2 ni sebab hanya dia jek harapan aku huhuhu




9 luvbites:

Anie said...

susah ati kan laki sakit nih...

hubby anie patah kaki pun blh buat patah hati nih

CuTeMiUt78 said...

oh.. alhamdulilah dah sihat ya.. semoga bertambah2 sihat k

Eyna Shariff said...

akak paham prasaan ena saat hubby masuk wad... tahun lepas pun hubby akak masuk wad for operation gakk... huhuhu cian kt dia... sepanjang operation, akak x senang duduk... risau betul.. bila dh selesai, doktor yg operate dia terus dptkan akak and ckp yg everything is okay dan selamat... alhamdulillah... Allah saja yg tahu prasaan akak time tu... sabar la yek...

said...

semoga cepat sembuh...
he he eh..


(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

PerantauSepi1306 said...

Semoga semakin sembuh dan sihat hubby ena ye.. ena pun misti take care jugak tau!

Y@ZeD@ said...

kak, bahaya okk apendiks nih kalau lambat bertindak.. aida ada pengalaman apendiks pecah sebelum dioperation, siap dah jadik biru okk, tp alhamdulillah sempat diselamatkan nyawa & umur masih panjang..

tp, dia nyer effect smpi skg terasa bila lps jer operation apendiks, terus ada problem ngan tiub falapio sbb effect dari apendiks pecah tersebut.. huhuu.. sedih wooo..

sbb tuhh kita ckp bahaya okk apendiks nihh..!!

sib hubby akak dah ok, slmt sumenya kann.. ALHAMDULILLAH...!

Farazila said...

pheww..selamat gak akhirnyaaaa.....
jaga husband akk elok2 taw...len kali sakit skit concern lebih2 yea..hihihih

yada said...

gila mu sakat laki gitu!

hehe.. serun ek kene cucuk drip tu.. kalau kita rasa cam rindu lak, dah hampir setahun selepas dicucuk seperti itu...

eh for ur hubby, get well soon, jaga dia!

Ann-Wardrobe said...

skit apa neh? smoga kembali sehat spt biasa ya.. sabar2.