::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 13, 2009

TAG ke-20

1. Anda rasa anda hot?
(garang tak muka aku grrrrrrrrr)
hot disebabkan cuaca ataupun hot temperature ni? ihiks...
aku ni panas baranla jugak.. dolu2 kala aku ni seorang hepi go lucky tapi mayb umo dah meningkat dan keadaan sekeliling yang tak menentu (cheewahhhh.. ntah pape alasan ekekek walhal memang dr azali seorang yang panas baran muahaha), aku jadila camni..

2. upload gambar kegemaran anda.

3. Kenapa anda suka gambar ini?
Dalam banyak2 gambar berfamily, aku paling ske gambo ni sebab gambo ni nampak ceria...
Ceria mukanye.. ceria kaler bajunye... n memang ceria segalala hehehe

4. Bila kali terakhir makan pizza?

erk! adehhh ase tahun lepas kot huhuhu

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

pelbagai lagu sebab radio dok blakang kepala aku jek n slalu sangat terpasang ihiks

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?

Men games Fashion Dash muahahaha
aku kan pekerja yang dedikasi ngehngehngeh
(korok dia!)

7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?

Yang pasti, bile orang pangey aku NA, pasti aku rasa rapat n selesa jek ngan org tu.. aku pun taktau nape ihiks...
Selain dari nama tu, ntah! tak penah lagi org pangey aku ngan nama len melainkan anak2 aku IBU hehehehe

8. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan sila lakukan homework yer......
1-
LINA
2-
UNGU VIOLET
3-
PERANTAUSEPI1306
4-
CIKLINN
5-
YANIE
6-
MZZNANA

9. Saper no. 1- kepada anda?
geng sekutu aku di blog dan di opis ekekeke

10. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?
Akak PS, akak berhubungan ngan sape ek.. Abe Amirul ek huhuhu

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 - ?
Dinda Yanie seorang yang mbam tapi bek ati
(kaber balik, pas kutuk mesti ade kata2 manis ahaks)
12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4- ?
Ciklinn seorang surirumah yang menjaga dua orang anak teruna..
(pssttt linn, nanti aku cop anak2 truna ko ek ihiks)

13. and no. 2 siapakah orang no. 2?
No.2 adalah Dik Mar, seorang adik yang tiut lagi chumel ihiks..
14. Bagi pesanan anda pada orang no. 6 - ?
wehhh Cik Puan, akak tau ko bz mengemas tapi akak tak kira, ko kena jawab gak TAG akak muahahaha

ngehngehngeh...aku dah siap dah CUTE ihiks...
sape2 yang aku TAG tu kalo dah buat, takyahla buat ek...


6 luvbites:

neezareef said...

wah..dedikasi men game yahh

~~ciklinn~~ said...

mekk aku dah pernah buat tag ni dolu... ermm bukan kau ker yg bg dulu yerk? huhhuhu kelupaan lah aku....

bila dtg sini bgtau aku..meh aku banjer mkn pija keyyy..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. bagus2..sempat lagi ko duk main game ya na

Anie said...

he..he...dah settel yer..tq..

atty's said...

hi na,hot temper bertempat..okeh..
mcm aku..skrgnya kita ngaku gak ade hot temper..ekekekeke ..

Lina said...

adusss kene gak ker... ohh ko tgk aku dah aktif memblog balik ko pun taglah aku yer... nanti aku buat ek ena... thanks anyway...