::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 2, 2009

Di saat dia sakit

Pada tika ini, jam telah menunjukkan pukul 10.30 malam...
Terpaksa aku angkut anak2 dara ku yang blom tido ke klinik sebab Abahnye dah sakit truk..
Siyes!!! masa ni aku tak prihatin langsung akan sakitnye laki aku sebab dah termaktub laki aku ni jenis manja sket.. Sakit sket dah guling2 gayanye...
Siap aku suh dia lepak lagi nak tengok cite pe ek masa tu sedangkan laki aku tika tu dah cam nyawa di ujung tanduk dah...
Tengok dah truk beno dia berguling sana sini so aku ikutkan jua ke klinik...

Rupa aku yang tak terurus lagi pucat..
Siap pakai baju tido lagik tapi suar tu aku ganti ngan suar jeans ihiks..
Ekceli masa ni aku tak bape sihat tapi ku gagahinya jua...

Anak dara kecik ni yang masih aktif...
Kakak yang sedang cuba menghiburkan Abah yang sedang menahan kesakitan yang amat sangat.. Sian plak aku tengok...
Sabar ye sayang, jap lagi turn kiter..

Perghhh punye la ramai org sampai ade yang tak tahan pun blah cari klinik len gamaknye..
Akhirnye turn laki aku sampai..
Kuar2 dr bilik doktor dia kata memang kompem APENDIK..
Kena p spital sblom apendik tu pecah..
Aduhhhhhhhhh................. camne ni...
Time bibik takde... time ni la jadi camni..
banyak tol dugaan yang menimpa aku awal tahun ni...
Nak taknak kena anto anak2 dara aku dulu.. pujuk tdo ngan maktok dia (sebab pestaim drang tdo ngan maktok) then p temankan laki aku ke spital..
Seperti yang dijangkakan, laki aku kena tahan wad...
Dah settle sume tu, aku balik dalam kul 2pagi sambung tido ngan anak2 dara aku di bilik maktok..
Esok pepagi aku pegi kembali menemani suamiku yang penakot itew ihiks...






4 luvbites:

atty's said...

aku penah kena itu penyakit..uweaaaa..sakit tau..dr banak..

CuTeMiUt78 said...

bahaya gak kan klu dah pecah.. sib baik bertindak cepat

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sakit aper?


♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

nurul-h said...

sape la yg tak takut... nak kene operate tuh.. hehe