::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, March 26, 2009

Serba salahnya aku...

Semalam aku MC.. MC yang tak sakit..
tak faham ek...
nanti next entry, pasti kowang faham pe yang dikatakan MC yang tak sakit ekekeke..
Entry ni aku nak luahkan pe yang aku rasa tika ni..
Tak tertahan rasanye utk menanggung akan rasa serba salah aku ni..
Citer nye camni............

Ekceli dari semalam molot aku ni tak abis2 lazer marahkan si Kakak...
Degil tu idakla angat cuma geram bila kita suh itu ini, dia takmo ikut..
Leh plak dia jawab
'Kakak takmo!'
'Kakak taknak!'
'Biar r!'...
Aduhaiiiiii....... camne ati aku ni tak mendidih..
Asik aku jek ikut kehendak dia..
Memang dia masih budak2 tapi ntahla..kekadang cara dia jawab tu cam orang tua tau tak dan aku plak... jenis panas baran pastinye cepat 'terangkat' bila mendengar ayat2 yang aku tak ske dan pantang didengar
arghhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

Pagi ni, si Kakak buat hal lagi..
Masa nak mandikan dia, hal tu kecik jek tapi ntahla.. nak kejar masa lagik.. dengan tak larat lagi.. tu yang aku lepas kat dia..
Aku akui, aku slalu lepaskan kemarahan aku kat dia.. mujur gak tak jadi kes dera.. asalkan kuar anak tekak aku ni, dah cukup memadai huhuhu
Kijam kan aku sebagai seorang Ibu uhuks...
Bukan aku nak tapi kekadang perbuatan aku, aku tak sempat nak halang huhuhuhu..
Pastu pas mandi, dia buat hal lagi.. lagi la aku panas membahang..
Dia suh ikat rambut, aku dah ikat yang bertingkat tu tapi dia takmo..
Aku suh pakai skaf jek, dia takmo...
Aku biar jek dia camtu...
Alik2 aku p opis drang takmo salam pun..
Adik pun majuk pasai aku pakaikan dia baju sexy (baju tak berlengan)
Jenis anak2 aku ni takle berpakaian sexy sket sebab segan..
Kekadang ase ralat gak, nak tgk anak2 cekci masa kecik2 tapi bile difikir2kan smula, bagus gak anak2 aku camni, atleast idakla drang ni awal2 terdedah ngan keseksian kan tapi janganla plak time kecik takmo sexy..time beso sexy abisss huhuhuhu
So aku ciom jek drang walaupun drang takmo salam aku... sian aku uhuks..
Sampai ke opis, henpon aku bunyi...
'Hello!'
'Hello Ibu'
'Ha.. nape?'
'Ibu, boleh tak Kakak cabut ikat rambut ni?'
mula rasa nak marah tapi aku cool jek dulu
'Nape plak?'
'Kakak ingat, Kakak nak pakai skafla plak, takmo ikat rambut, bole tak Ibu?'
trus ati aku sejuk... huhuhuhu
'Ok, Kakak pakai skaf tapi jangan cabut tau, nanti rambut mengerbang'
'Ok Ibu, itu je Kakak nak cakap, Bye Ibu'
'Ok Bye! Belajar rajin2 ye'
'Ok! Bye...........'

Huwaaaaaaaaaaaa... sampai kesaat ini aku rasa serba salahnye..
Tak sabo nak balik nak plok dia n mintak maaf...
Aku ni walaupun cepat panas baran tapi bila jadi camni, mula la sensitip..
Ase nak nanes huhuhu
'Kakak, maafkan Ibu ye sayang... Ibu tak bermaksud nak cakap kasar ngan anak2 Ibu tapi Ibu tak dapat nak tahan pe yang Ibu katakan..
Kakak pun janganla degil2 cakap Ibu..
Kalo Kakak dengar cakap Ibu, pasti Ibu tak marah2 camni huhuhuhu

Maafkan Ibu ye sayangggg...
Ibu sayang Kakak dan Adik sangat tau..
Kowangla degupan jantung dan nadi Ibu'


P/s : ngadu kat Abah, huwaaaaaaaaaaaaaa Abah pun berleter kat Ibu...
Malas kawan Abah!!!
Kiter jangan kawan Abah ye sayang...
Bwekkkkkkkkkkkk............



5 luvbites:

neezareef said...

kita kdg gitu kan ena
time marah x igt
pstu dah sejuk sedih menyesal sbb marah anak
tp x leh cpt2 mintak maaf..bg lama sket..nnti ego anak tinggi

Tink said...

mmg biase le cm ni ena heheh.
budak nak naik kite yg kna byk sabo.
ceh ckp org mcm lah haku ni penyabo kehkehkeh....
aku cukop hangin klu kakak menjawab
cm ni
-bio le...
-lantak le..
-suke ati kakak lahhhh..
adoh!!!!!! sakit pale weh,

atty's said...

sama ar ngn fir..kdg ade je sentap..tetiba..kita lak jadik naik hangin..sbb byk hal nak buat..

CuTeMiUt78 said...

dugaan utk membesarkan anak tu kan hebat.. so byk2 bersabar k

~~ciklinn~~ said...

alahai biasalah tu ena kadang2 kita rasa geram kan... aku pun selalu gitu..kdg bila dah marah2kan..bila tgok budak2 tu tido kesian lak aku tgok..tapi yerlah.. niat kita nakbgtau benda dia buat tu salah....
huhuhu bayk2 bersabor jerlah..