::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, March 12, 2009

TAG ke-20

TAG ni aku cuwik dari crazybeautiful88 ekekeke aci tak?
Tetiba tingin gak wat ihiks...

1. Sejauhmana pendapat anda mengenai pasangan anda?
hubby aku ni aku dah kenal lama dah..sblom bertawen dalam 5tahun aku dah kenal atibudi dia malah penah putus skali sebab kawan baik aku nakkan dia so aku mengundurkan diri.. baik tak aku? bilnk..blink..blink kukedipkan mata ku ini ekeke.. Memang r sayang tapi ntah! masa tu pendirian aku, aku tak ske berebut dan malah pendirian aku sehingga kini camtu.. dari rebut2 bek aku undur diri tapi disebabkan kasih sayang kitaorang kuat dan utuh, pelbagai rintangan dan dugaan yang timbul sekalipun, kitaorang hadapinya dengan tabah.. Alhamdulillah sehingga kini ikatan itu utuh.. dah masuk 12tahun pun hubungan kami.. Setakat asam garam dalam keidopan tu dah standard.. cuma atas kita jek camne nak handle semua tu kan...

2. Antara harta, rupa dan agama, mana satu pilihan anda?
Ekceli tiga2 penting tapi pastinye yang penting skali adalah ISLAM..
Tanpa ISLAM tak mungkin kita terbentuk sebegini elok, kalo idak mau terpukang idop kita kan ihiks...

3. Kalau terpaksa memilih" Pasangan atau keluarga anda? apakah pilihan anda?
Aku takde pilihan kalo disuruh aku memilih kedua2nya sebab dua2 pentingd alam idop aku..
Buat plak family aku hanya tinggal mak aku sorang so pastinya aku akan bawa dia kemana2 aku pergi so dua2 penting dalam idop aku...
(hodohnye muka laki aku wakakakakaka)

4. Nyatakan cinta dalam pengertian anda?
Bagi aku, cinta itu kekadang menyakitkan tetapi indah bila kita rasainya dengan begitu mendalam.. Dengan itu, aku selalu berharap dalam idop aku dalam menjalani idop kekeluargaan ni, cinta itu sentiasa mekar dalam diri aku dan hubby aku.. Walaupun tanpa bersikap romantik tapi setakat memahami perasaan pasangan masing2 dan sentiasa bertolak ansur, dah memadai bagi aku..


5 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

wah begitu utuh kasih dan sayang korang yerk...

CuTeMiUt78 said...

ohhh...bagus2... gigih ko buat tag..

atty's said...

syahdu aku baaca kesah percintaan ko na..alhamdullilah kalo ade jodoh tak ke mana..semoga jodoh kalian berpjgan..

joe said...

woit...tak baik tau cakap laki mcm tu...kecik idung dia nnt wakaka

Ayen said...

Dah tau hodoh awat hang pi letak gambaq tu...Buat joe,laki die mmg idung kecik n mancung lagiiii,hahaha...