::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 18, 2009

Award dari Neezareef

It seems that the award comes with a set of rules which are:

1. Admit one thing you feel awful about (involving being a mom).
Once you have written it down, you are no longer allowed to feel bad.
Remember you are a good mom!
Hmmmm aku akui, aku ni seorang Ibu yang kijam sket ihiks.. Bukanla kijam slalu dera anak2 kan cuma aku ni bile moody slalu la anak2 aku yang kena marah.. itupun kalo drang wat nakal drang la.. Silap drang gak, bile aku ckp lembut drang tak dengar cakap aku tapi bila aku cakap ngan anak tekak, barula drang dengar.. so nak taknak kena cakap ngan anak tekak la baru drang dengar cakap huhuhuhu.. Tangan kekadang naik gak.. ntahla.. bile pas jek aku pukul..2minit pastu aku pasti akan pujuk anak aku balik.. aku akan cakap 'Ibu mintak maaf ye.. Ibu janji tak buat lagi' huhuhu... Mujur anak2 aku tak lekatkan dalam ati, kalo idak pasti aku dibenci oleh drang huhuhu tapi yang pasti kalo aku 'dianiaya' oleh Abahnye, anak2 aku pasti menangkan aku muahahaha...
cayang QAISYA muahhhhhhhh...
2. List 7 things you love about your kids, you love doing with your kids, or that your kids love about you.

1) Kakak dah pandai baca dr usia setahun lebih lagi.. Skang baca Bahasa Melayu, Inggeris malah Jawi pun dia dah pandai... Adik pun dah pandai kira 1-15 dan A-Z malah kenal jugak urup2nye.. Alhamdulillah...

2) Ske bergelak ketawa ngan Kakak dan Adik.. ske tengok drang ketawa tapi Abahnye sokmo marah sebab takmo drang ni ngigau huhuhu

3) Ske bawak drang jalan2 tapi tak larat kalo drang banyak songeh n paling buhsan kalo majuk n nanes huhuhuhu

4) Anak2 aku paling ske kalo aku ikut serta men ngan drang tapi aku tak larat men sgt sebab drang men kasar ekekeke

5) Ske dengan telatah QAISYA bile dengar drang berleter atau bercakap, ngalahkan mak nenek hahahah

6) Ske jugak dengan cara drang yang lebih ske dok disisi Ibu atau Abah dari tergedik2 lari sana sini kalo kat umah orang hehehe

7) Bila ciom QAISYA rasa cam tak puas..paling ske pelok Kakak dan ciom Adik..
Ibu dan Abah sayang sangat Qaisya tau!

3. Send this to 5 other moms of the year that deserve a reminder that they too are the best moms that they can be. Remember to send them a note letting them know you have selected them, and also add a link to your post that directs people back to the person who nominated you.
aku nak bagi pada
ok! wat kawan2 aku yang terpilih ni.. jangan mare ek ihiks...

3 luvbites:

neezareef said...

TQ SUDI AMEK AWARD

AKU PN KADANG CKP DGN ANAK TEQAQ JUGAK

WAKAKKAKAA

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. na, aku pun baru je update pasal award ni.. apapun mekacih la ya..sebab pilih aku

Anie said...

wah...ada nama bd yer...tak perasan lak...
nanti free bd buat yer..