::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 18, 2009

Award dr Atty

AWARD ni gak aku cuwik dari ATTY muahahah
akhir2 ni aku cuwik jek award owang, mood nak buat award n tagging dah kembali muahahaha


The rules :
1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Post the image of this award to your posting
4) Give it to 10 frens of yourshere are my 10 wishlists:

wokeh! pe yang aku nak masa besday aku ek...
aku naaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk.....................
1) coklat banyak2 bleh?
peberet aku ekekekeke
2) nak pezen banyak2 bleh?
huhuhu i like present..
gimme laaaaaaa............

3) erm tingin wat besday party yang dihadiri oleh kawan2 rapat, sepupu sepapat n family...
Kiter enjoyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!
4) Ske sangat ngan bracelet.. tak kira tangan or kaki tapi pastikan besinya tu emas.. kalo besi biasa bisa gatal ini kulit huhuhuh
bleh tak B utk tahun ni (bling!bling! sambil mengkedip2 kan bulu mata yang tak bape panjang ni hehehehe)

5) Nak beskal ni dah lama dah... sebab utama nak kayuh satu taman perumahan agar leh ilang lemak2 ahaks...

6) Ofkos nak wit banyak2.. lagik afdal dan meriah besday aku nanti muahahaha
(fuh kiri fuh kanan..bgla besday aku nanti jatuh satu karung guni penuh wit depan umah aku AMINNNN... aci tak? ihiks)
7) Lappy ni bukan pe.. dah tak larat asik tunggu giliran nak guna yang kat umah tu... kalo ade yang sendiri kan best ihiks

8) huhuhu ni rasanye lambat lagik kot... nak Toyota Wishhh huhuhu

9) ni wish besday or impian aku ni? lantak le ihiks...
Tingin memiliki banglo 2tingkat beserta kolam renang hehehehe

10) ni paling ngarut tapi kalo dapat memang rejki wehhhh
tingin p Disneyland..(cam bebudak plak ahaks)

ok, tu jek yang aku nak masa besday aku..
ekekeke poyo btol la ihiks..


5 luvbites:

atty's said...

alor na..ko tunjuk cokelat..aku demam2 nie tekak mengada sikit

CuTeMiUt78 said...

hoh..hoh..hoh.. kemain lagi wish list besday ko ya

~~ciklinn~~ said...

aku nak cokelat tu...sedapnyerrr

CT said...

Salam perkenalan. Saya doakan impain anda tercapai. Saya nak kongsikan satu cara mudah nak capai impian anda. anda hanya perlu angankan dengan santai tanpa perlu rasa ragu2 dan tetapkan dalm hati pasti dapat. Insyaalah impian anda itu akan tercapai. Saya dah angankan dan iannya bukan lagi angan2 kosong.

syareena said...

byk nye wish....

klu dpt semua mau pgsan ni hehehe