::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, March 26, 2009

Makan malam


On the way ke umah kakak hubby aku, kitaorang singgah kat sini jap, melantak malam..
Lapo wehhhhhhhhhhhhhhh

Selalunye aku tunjuk pe yang aku dan family makan kan..
Kali ni aku tunjuk makanan yang licin dan yelek ekekeke
Burppppppp kekenyangan hikhikhik...

Muka aku yang makin mbam dan makin kelam huhuhu

Sebelum masuk keta, harusss posing dulu anak2 dara ni ihiks...



3 luvbites:

atty's said...

takpe..aku leh geng ngn ko na..sama tembam..

~~ciklinn~~ said...

aku pun dah tembam ena... tak tau dah nak buek camno nie...

mek aku dulu2 pun suka gak mkn kat situ..laki aku ckp hujung tahun ni nak pi pahang..... ya beda beduuu

CuTeMiUt78 said...

ko tembam bawa maksud lain tu na.. heh.heh..heh..heh