::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, March 27, 2009

Jeng.. Jeng.. Jeng

Eh! Ni buku ape ni ek..
Kowang dapat teka tak?
Aku ade rasie nak share ngan kowang ihiks..
Malu la nak cakap..
Kowang nak tau tak?
hehehehe..
Ekceli kan.. ekcelikan...
Aku peknen huhuhu maluuuuuuuuuuuu
Aku dah peknen 4 bulan 5ari...
Tapi lambat tol kali ni aku buat buku..
Malas dan serun nak kena cucuk tu ekekeke
paling nyampah nak tunggu turn dan nak kena minum ayo glukose tu so kowang nak tau pe taktik aku?...
Aku tak cek kat klinik gomen tapi rela terpaksa abiskan wit cek kat klinik swasta..
Bile doc tanye ade masalah, aku jawab takde..
Bile doc tanye mak dan ayah ade penyakit darah tinggi dan kencing manis tak, aku cepat2 kata TAKDE muahahahaha...
takpe! sebab air kencing aku ok.. takde kotor ihiks..
eh! tapi bole ke gitu ek...
cehh tau plak aku takut ek ihiks..

Tapi bagus kad kesihatan dia ni...
Siap ade doa utk Ibu Hamil lagi...
Bole baca selalu (ye ke aku baca muahahaha)

Kowang nampak tak?
aku nye darah 84/50
nampak jek makin membesar tapi darah makin rendah uhuks...
ni pestaim..slalunye standard 100/60 tapi kali ni btol2 rendah huhuhu


Dan ini obat untuk menambah darah..
Bapak punyela besarnye.. kaler pinky plak tu...
Kalo anak aku nampak, mampuih ditelannye kata tolat utk dia...





10 luvbites:

LoVEaQshA said...

wah kak..congratz..
dh prgnant lg..msti sonok kn..
Bilala zura nk merasai pglaman tue sume..tk cre yer..

CuTeMiUt78 said...

wah.. akhirnya terbongkar gak rahsia ko kan.. eh, tapi kan na.. doc tu.. tak minta buku merah masa kedua2 anak ko ke.. ?? setahu aku la kan.. setiap klinik yg kita nak buat buku ngandung tu.. doc akan refer kat fisrt buku kita dulu.. ko kena byk2 mkn hati dan kerang.. supaya darah ko bertambah..

Ena said...

loveaqsha
hehehe thanx dik..
pasti ade pluang itu..bersabar ek

cute
ekeke..tak tertahan menanggungnye ekekeke... dia mmg mintak tp ntah! dia tak nampak or tgk gitu2 je kot.. wutever it is, alhamdulillahhh ekekeke

LoVEaQshA said...

akak zura dh bg add dlm blog zura..
tengkiu kak..mudah2an zura tbh nk hdapi sume nie..perjalanan jauh lg..

Anie said...

TAHNIAH...BESTNYA..PEKNEN

Zanna_MamaBatrice said...

congrate sis
bertambah ler lagi ahli keluarga erk
bestnyer...

take of gud care of yourself...k

Tink said...

congrate lahhhhhhhh
ko 4 mulan eh..??
aku 3 bulan heheh!!!
mari lah kiter beramai2 mmbeso kan yutttttttttttt he

neezareef said...

ena...congratz yooo...wah ko malas2an ya nk g check up
semoga dpt baby boy lak

jalilah_jy said...

KAK DOAKAN ENA DAN AYEN DAN ANAK2 BUAH DUA ORG TU DAPAT AHLI BARU PUTERA.. jangan jadik macam kak ni huhuhu...amin TAHNIAH KAMI SEMUA UCAPKAN... PATUT la gemuk semacam jer kak tgokkk nak tegur nanti majuk lak...wakakakaka

Eyna Shariff said...

Salam... tahniah Eyna ucapkan... sronoknya dgr... jaga diri dan kandungan baik2 tau.... =D