::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 18, 2009

TAG ke-22

Tag nie aku cuwik dari EYNA hehehe
sory ek eyna, TAG ko ni buat aku terkenan ihiks..

1. Dalam sebulan,berapa kalikah cik puan menukar cadar?
~erk! kalo kotor aku tukarla.. kalo tak kotor dalam 2bulan skali kot ekekeke

2. Cik puan mengamalkan 'family planning' tak?
~erk! adehhhh... amalla jugak tapi sendiri punye.. tak faham? dulikkk ape aku kalo kowang tak faham muahahaha

3. Adakah cik puan berpuas hati dengan jumlah anak sekarang?
~hmmm ikutkan 2 orang anak dah memadai sebab drang dah besar so rasa malas nak jaga anak kecik dah ihiks tapi kalo dah ade rejki lagi, trima jela kan

4. Sanggup kongsi blog dengan suami tak?
~kongsi? ni bukan nama kongsi dah ni.. ni siap sebok lagi owang tu nak buat... kiter ade web ni, dia nak gak.. yg pasti sume web yg org ade, dia nak gakla..dasar dengki tol la :P

5. Andai kata suami cik puan dalam diam mempunyai blog tanpa pengetahuan cik puan,tetiba kantoi bila dapat tahu dari orang lain. Pastu semua follower ialah gadis-gadis jelita, kalau lelaki pun yang blom akil baligh je baca, cik puan hangin tak?Kalau hangin, nak buat apa?Baling periuk ke?
hahahaha camne nak jawab ni ek.. sedangkan laki aku ni lurus bendul.. ape yang orang sent or komen dia pun, dia cite kat aku.. n laki aku memang pun dh ade blog... ermm kalo terjadi la kan, alaaa hal kecik jek, watpe nak besar2 kan melainkan dia menggatei, haaaa tu dah cari nahas la tu

6. Akhir kata, sila sertakan sekeping gambar cik puan ketika zaman sebelum kawen.

wokeh! ni gambar masa aku lom tawen..
Masa ni kat Haadyai, menang pertandingan berkawad ihiks... Owang yang aku nak TAG..hmmmmmmmmmmmmmmm

sape yang menjadi FOLLOWER ku yang DAH TAWEN ek.. yang lom tawen dok tepi ek ihiks...

3 luvbites:

Neeza.Areef said...

wah gadis hadyaiii..

mengaku ke x

mengaku kena wat tag

ihiks!

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. follower yg dah kawin kena buat ya.. emmmm aku kena gak ke.. keh..keh..keh tanya soklan bodoh blh..

Ayen Giggs said...

wow!!kurusnye dieee.....tp skrg?hahaha...