::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 4, 2009

Arghhhhhhhhh sakit.....


Sakit wehhhhhhhhhhhhh
tak tahan dah ni....
tolong aku wehhhhhhhhh

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

aku takut weh.....
camne nak hindar perasaan takut ni huhuhuhu
nape la drang tak wat bila nak cabut gigi bagi bius kasi pengsan kan uhuks...
bagila semangat kat aku wehh..
Bagi gak aku petua2 nak ilangkan rasa sakitnye...
aku dah tak tahan dah ni
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

uish... kesian ko na.. g check dulu tgk cmne.. klu tak yah cabut.. mkan ubat je..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

orang cakap kalau sakit GG

kumur dengan air garam kan....?

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

TuYa : said...

petuanya ialah..........cabut je gigi tu cik Ena oii..hheheheheheh..jgn tension2 tau..

neezareef said...

ena..gg ko lobang kena cabut ke
alah cabut je..bakpe simpan2 wat seksa je..dia bius tu je rasa skit pstu kebas lantok ko la doc cabut jgn x cabut..wahahaha

~~ciklinn~~ said...

hahahahahaha tak sakitlah....

kalu sakit ko suh doktor letak ubat bius satu botol..hahahhah

Ena said...

jaatkan kowang..
aku suh bg semangat tapi kowang lagi membuat aku ilang semangat huwaaaaaaa...

atty's said...

ko dah cabut ke lom ..gigi tu ena..

an.wardrobe said...

sakit gg? gg blubang??
an pum takut giler dgn doc gg.. tapi dsbbkan satu ari tu an x tahan giler. tak tahan tahap maksima.. dgn sendiri nya myerah diri ke doc. keke. bila sakit sgt doc x kan cabut.. bg ubat tahan sakit jek..
lepas beberapa hari.. dia akan cucuk di gusi kita then cabuk! tarak rasa apa. cuma masa cucuk tu rasa cam kebas2. aja. lenguh muka2. keke