::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 16, 2009

Ke Hospital Temerloh

Entry ni sebenarnye minggu lepas.. tak silap aku ari Rabu kot tapi arini jek aku rajin nak update ihiks...
Masa kat keje, mak aku kol bagitau pakcik aku masuk spital koma..
So balik keje, masing2 bergegas p ke spital Temerloh..
Sesampai jek sana dah kul 7 lebih, hanya aku dan mak aku jek bole naik, hubby aku jaga anak2 kat bawah, ampeh tolll!!!
Lepakla kat atas tu dalam sejam, tu pun sia2 sebab takle nak masuk tengok pakcik almaklumla dok dalam ICU...
Yang aku tau, pakcik aku ni kembung prot..ingatkan angin tapi rupanye dah berhari2 takle nak kencing.. So bile sampai kat spital, camne ntah si doc tu masukkan obat.. tapi pakcik aku dah takle tahan tapi doc paksa gak masuk obat tu..alik2 pakcik aku koma serta merta.. aku pun taktau kejadian tu camne tapi tu la yang aku dengar..
Hangin gak dengar!! mana taknye, elok2 orang celik mata, leh koma atas tindakan doc mengotss yang cuai... Dalam kul 10lebih kitaorang pun balik..
Alhamdulillah, selamat perjalanan hingga ke rumah..


Lepak kat bawah, tunggu maktok..
Mujur mata anak2 aku kuat lagi, tak tdo ekekeke



0 luvbites: