::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 11, 2009

ish..ish..ishh

bile berlakon ayu dan baik slalu tapi tengok r kat tangannye hurmmmmmmmmmmmm..
Siyes! dulu aku minat giler minah ni tapi skang ni dah naik meluat..
ske meng'iggy' yang dah ternyata.. pastu terlalu berpura2...
paling nyampah, erk! ni aku tuju wat pengarah dia la.. udah2 la wat watak lembut n nanes utk dia ni... ramai bebeno dah meluatnye..buatla watak len plak....
sory kowang kalo kowang tak ske pandangan aku ek

8 luvbites:

UnGu VioLeT said...

yerla.. artis nie, mane ade hidup yg cara bersih kak.. kita ambik pengajaran la kan..

TuYa : said...

aku pun x ske dia ni kak..meluat mcm nak muntah ijau..dah le suara mcm cartoon..lelagi bile tgk kat Melodi aritu pasal dia ngan laki Nora Danish tu..bertambah le menyampah ngan dia..

joe said...

yelahhh menyampah la pulak tengok pempuan melayu macam tu,hampehhh

CuTeMiUt78 said...

ish..ish...ish.. memang tak minat ngan dia ni..

~~ciklinn~~ said...

aku pun tgok gak gambor nie... wah ena ko dah jadikk wartawan dah skrg yerk..

neezareef said...

ayok
ai pn minat gak ppn genit nih

Anie said...

anie tak minat dia nih dr dulu...kini...dan selamanya...

sorry lah yer pada saya yg minat dia nih..

Ena said...

aku tgk sume tak minat melainkan neeza sowang jek minat..biar btol ko neeza...