::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 23, 2009

Adik demam lagi

Kerap tol Adik skang demam..
Tapi yang peliknye, asai siang dia sihat..
tapi bila malam pasti badan dia panas..
Wat plak dia dah malas nak makan obat, kalo idak takyah disuruh, dia nak sendiri makan obat oren tu... aduhai..
Susu memang dia dah kurang mintak sejak dia demam tapi alhamdulillah selera makan dia ade walaupun tak berapa..
Yang takle blahnye, nak makan KFC kooooo....
Waduh...waduh... kopak Ibu dan Abah camni, time demam nak makan mende mahal2 jek ni...
Apepun, terpaksa turuti walaupun kena korek tabung skalipun ekekeke (ngarut jek, idakla sampai camtu skali ihiks)
Dah 3 ari Adik demam malam tapi siang ari elok..
Tapi kalo tengok pada matanye memang nampak sangat tak bape sihat lagik..
Moga2 Adik cepat sembuh...
Sentiasa Ibu doa untuk anak2 kesayangan Ibu..
AMIN....


3 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

alahai kesian adik ya... takpe rajin2 suruh dia makan ubat.. seupaya cepat baik...

kak ilah said...

macam tu nama nya nak membesar... kejap demam kejap baik. tapi mama keramat nampak muka adik bertambah cute laa.. comel lote. lah la ni.. ikut sama ya??? hikhikhik

PerantauSepi1306 said...

alahai ciannye kat adik.. ena ko rebus lah air barli kasik minum silih gantikan dengan air suam.. kan .. mana tau kot2 leh hilang panas badan dia tu..