::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, March 10, 2009

TAG ke-19

hehehe dah lama aku tak wat TAG..
Orang yang TAG aku pun aku tak wat gak sebab skang ni ase cam nak pilih jek TAG yang senang2... Yang susah2 ni malas bebetoi koi nak pk dan buat ekekeke
So TAG ni tetiba berkenan di atai aku so aku amik ek CUTE ihiks..
Ni TAG tang perkahwinan, pastila aku ske kan ngehngehngeh...

For all you married people out there!
Tag your married friends that you want to know about. -->

When was your engagement?
Around bulan Julai 2002, tak ingat r tarikh huhuhu

When is your marriage anniversary?
4 Oktober 2002

How long have you known your spouse?
dah dekat 7 tahun dah... moga ke akhir hayat..AMINNN

How long did you date before you got engaged?
erk! aku pun dah kenal lama dalam 5thn gitew ihiks

Where did you meet your spouse?
kat tempat kroje dulu

What is your spouse’s full name?
ayenmuda (tanye ngan tuan punye diri ihiks)

Do you have any children?
Ofkos la... subur ni muahahah riak la plak
How many?
Dah dua n coming soon three la ihiks...

Do you have any pets?
Ade..ade.. Kucen dan ayam..dua2 peliharaan mak aku ekekeke

Do you own or rent?
Umah sendiri

Do you live in the country, city/town?
Kat town kot ihiks..

What is your favorite activity you do together?
Selalunye kitaorang lebih banyak lepak kat umah.. kalo kuar pun window coping jek

How many siblings do you have including in-laws?
erk! aku sorang je la.. nak campo in-laws dalam 6 kot.. ntah! tak kira ekekek

What mosque do you attend?
erk! huhuhu dah lama tak jejak ke surau..

Is this the mosque you got marrried in?
Takla.. aku dinikahkan di umah aje...

What town is your current address?
Taman Guru, Jalan Gambang, Kuantan

Do you work or stay home?
Kroje bebs!!!

Where did you go for your honeymoon?
honeymoon kat umah jek.. kalo jalan2 tu lbh ske ngan family, lebih afdal ihiks

Leave a piece of marriage advice:
Untuk menempuh alam rumahtangga yg bahagia..kita perlulah saling bertolak ansur antara suami dan isteri... saling faham memahami.. saling bantu membantu.. baru la timbulnya kebahagiaan di dalam sesebuah rumahtangga.. sanggup hadapi susah senang bersama...baru aman rumahtangga
(pinjam kata2 ko la CUTE, malas aku nak pk muahahah aci tak?)

Dengan ini, saya panjangkan Tag ini kepada:

http://ciklinn.blogspot.com


6 luvbites:

attyfir said...

CUNNNNYA ..NA..ko..slim ..seh..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..blh gitu...tak pe na asalkan ko bahagia..heh..heh..

Ciklinn said...

owh ini tag nyer... nanti aku dah ok sikit aku wat yer..

wah kurus kau dulu yerk...

Unknown said...

kahkahkah...
ni rasa segan tapi ske ni..
kurus ek...
takpe..takpe..nanti aku kurus camni smula ek ihiks

Neeza.Areef said...

arghhh....ko pkai sepek ke tuh...

aku ditag upenya..hoho

PerantauSepi1306 said...

amvoiii lagi2 gaun pepel ni jadi pilihan tau.. ;D

insyaallah bahagia hingga ke akhir hayat.. aminnnn