::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 16, 2009

TAG ke-21

TAG ni si Adik Mar (Ungu Violet) yang kasi...

Ape nama penuh anda?
alaaaa takyahla nama penuh..malu r ihiks... (poyo..harkktuihhhh)
Nama apa yang anda harap itu nama anda?
nama ape? ntah! tp yang pasti aku pun cam ase kekok sebut nama penuh aku, taktau nape hehehe

Post 4 pictures latest korang yang esklusif yang xde sape tengok lagi..

xklusif ke ni ek..
alaaa lantak r.. aku pun taktau pic pe yg kowang tak penah tgk ihiks

Apa kenangan paling bermakna dalam jiwa raga anda?
Ermmm kenangan ek.. kenangan manis ke pahit? Yang pasti kenangan manis kan ku pahatkan sentiasa dalam minda ini tapi kenangan pahit tu dah pasti aku tanam lumat2 dalam tanah ihiks..

Apa prinsip hidup anda?
"kenapa perlu takut kalo ia sesuatu yang benar so hadapi kenyataan itu dengan kematangan dan kewarasan sendiri"

Perangai anda yang paling buruk?
P.E.M.A.L.A.S huhuhuhu.. camne nak buang ni uhuks...

Tulis di atas sekeping kertas n postkan juga"ucapan anda kepada saya bersama tandatangan anda"All the best for your life!!

Tagkan 10 orang kenalan anda:
semua skali la aku TAG ihiks...
aci tak?


3 luvbites:

Neeza.Areef said...

ko jgn mlas mandi sudah..wakakkaa

Ciklinn said...

ko mmg malasss yerk..nak kena babab nie..

UnGu VioLet said...

tq kak sudi jawab... :)