::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 23, 2009

Xtvt di ari minggu

Pe aktiviti kitaorang minggu ni?
hmmmm tak wat pape pun..
melaksanakan misi2 yang banyak tertunggak jek...

Anak2 aku biasala..kalo Ibu dan Abah ade kat umah, tak len tak bukan men laptop la..

Erk! p hubby aku buat tu ek...
Nak tau dia buat pe?
Next entry aku bgtau ihiks..

Dan aku.....................................

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ken baju yang menimbun2...
Ngalahkan Gunung Everest uhuks..
Adela dalam 3..4 bakul tak dilipatnya..
Selalunya hubby aku yang lipat tapi kali ni, dia banyak melaksanakan misi2nya yang tertunggak so aku la plak dijadikan mangsa
(ampeh! leh ke klafikasikan aku mangsa sedangkan tu memang keje aku.. ckp je la pemalas, kan senang! muahahaha ngaku sendiri ihiks)
Tengah lipat tu biasala, dugaan demi dugaan menjelma..
Setan berupaya menutup kelopak mata ku ini...
Aku trus bingkas bangun ke dapur dan buat air org tua (Air Kopi) ekekeke..
Celik sebentar mata ku..
Dalam pada tu, layan plak cite P.Ramlee... ishhh tak jadi keje camni.. trus cuba memfokuskan diri kembali ke arah penglipatan ken baju yang menimbun2 ni..
Sampai anak2 dara aku nak tolong pun, aku dok halau, takut lagi malas aku nanti ekekekeke

Akhirnye... tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
siap jua...
abis jek lipat, aku nek ke bilik trus melaksanakan misi aku yang kedua iaitu
zzzzzzzZZZzzzZZzzZZZzzzzzzzzzZZzzz
ekekekeke ok la tu kan... letih woooooooooooooooo



5 luvbites:

Tink said...

ala hukhukhuk..
same lah minggu kiter.
belambak2 baju. sakit je mato he

neezareef said...

fuhh..gunung berapi gamaknye..:))

seb baik aku blk keja tggl angkut bakul msk blk pstu sort dlm lemari..

huhu

p-na mama oja said...

kami p tgk balon panas.. yg sememangnya panas... sib baik x rentung..hehe!!

PerantauSepi1306 said...

uisshhhh 3-4 bakul yer... dasaattt, dasattttt.. sib baik abis lipat minggu ni...

Anie said...

ha...tang kain tu sama dgn anie...mengunung dah...