::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 11, 2009

Semonyehnye den

Mak aii... pe yang aku buat dalam gelap tu?
ni time rehat aku dan pastinye bilik aku digelapkan untu seketika agar dapat mendamaikan diri ku cheeewaaahhh yolah sangat tu....
Sedap sungguh aku melantak sampai orang lalu lalang terhenti menegur cara aku makan muahahah dulikkkkkkkkkkkkkk

Tengok molot aku! semonyeh! sememeh!
Masya Allah bini saper ni, angkat kaki ekekekeke...
Nak tau pe yang aku makan sampai syiok sangattttt

Hehehe aku makan roti gula ni ha..
Tak penah lagi aku jumpa sesedap dan serangup ni wehhhh...
Kalo tau beli banyak tapi mujur gak la aku beli 2 kan.. cukup r tuh!!!
Nak? meh datang Kuantan meh, aku banje Roti Gula ihiks...

p/s : aku kembali keseorangan, kesepian di dalam bilik 'penjara' ini uhuks....




4 luvbites:

neezareef said...

cicah air kopi tu..fuhhh

CuTeMiUt78 said...

oh ingatkan ko mkn pe tadi..

Ena said...

neeza..
itu aku tau neeza..nikmat woooooo tapi malas la plak aku buat kat opis ni kan ekekek

cute
ko nampak aku makan pe :P

Emy Omar said...

sedapnye roti gula..lama dah tak makan